Windows security kan niet worden gestart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Krishhus

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2011
Berichten
2
Halo allemaal,
Laatst heb ik een virus trojan opgelopen.
En heb deze namelijk weer is verwijdert met malwarebytes en kaspersky.
Maar nou gaat windows security niet meer aan.
Heb ook in de services.msc gekeken en daar gewijzigd.
Dan is die 2 minuten ofzo ingeschakeld en dan valt die weer uit?
 
Dank je voor je snelle antwoord!
Maar heb malwarebytes en Kaspersky in veilige modus gedraaid.
En hij geeft het nog steeds aan.
Enig idee hoe ik hem weg krijg?

Alvast bedankt!
 
Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb met Malwarebytes "systeem defender/internet defender"verwijderd. Sinsdien krijg ik te zien dat ik de security center service niet kan inschakelen. Ik heb mijn probleem aan Microsoft costumer support verzonden. Zij geven niet aan dat dit een virus is. Ik heb de aangeboden oplossing van hen nog niet uitgevoerd. Wat is nu waar?

Ans
 
Zij geven niet aan dat dit een virus is. Ik heb de aangeboden oplossing van hen nog niet uitgevoerd. Wat is nu waar?

- wat is het dan wél volgens microsoft
- wat is de door hen aangeboden oplossing dan precies?
- waarom heb je hem nog niet uitgevoerd?
 
Laatst bewerkt:
Windows security center wil niet starten

Als je werkelijk alles hebt geprobeerd om virussen te verwijderen en je computer schoon is dankzij alle hiervoor beschreven virus programma,s kun je de volgende handeling verrichten.

Dank zij deze handeling werkt het weer . Mensen moeten dit advies volgen.
Klik op start en typ Services.msc vervolgens druk op enter.
Klik met de rechtermuisknop op het Security Center, klik op Eigenschappen en kies automatische & starten.

Good luck

Huib

Feed-back is altijd nuttig
 
Windows security center wil niet starte

(Rootkit.Win32.TDSS.tdl4) is één van de kwaadaardige infecties in de root van je computer. Als je een foutmelding krijgt waardoor je security center niet werkt kan je root/bios geïnfecteerd zijn. Virusscanners zien TDSS besmettingen niet als een virus, en vinden ze dus ook niet. je kunt dan TDSS rookit removing tool van Kaspersky Lab gratis downloaden. (http://support.kaspersky.com/viruses/solutions?qid=208280684) Je slaat het bestand op op je bureaublad en vandaar kun je het openen en je root laten scannen. Wanneer je root niet besmet is volg je het hierboven eerder gemelde activiteit uit. Dat bericht lijkt wat dwingend dat komt omdat het rechtstreeks uit het Engels is vertaald.

Huib
 
hallo allemaal,

ik heb sinds kort ook het probleem met Security Center.
Dit probleem is ontstaan nadat ik het Neppe Anti-Virus programma CleanThis heb verwijderd, komt misschien bekend voor?

nouja, in ieder geval, nadat ik dit had gedaan kreeg ik deze foutmelding, ik heb in services dan steeds op automatisch gezet maar toen kreeg ik wat andere meldingen onder in beeld.

Beveiliging tegen Spyware en Malware inschakelen
Virusbeveiliging
Netwerkfirewall

Als ik enkele seconden niks doe, gaat Security center weer uit.
Als ik op een van deze dingen klik, komt er een scherm waarbij ik kan kiezen tussen McAfee Firewall bijvoorbeeld, of windows firewall.
ik heb allebei al geprobeerd maar dan loopt of de computer vast of hij doet gewoon niks of security venter gaat weer uit.
als ik gewoon in McAfee kijk, staat er gewoon dat Firewall Spyware en de rest, altijd al aanstond.

Heeft iemand hiervoor een oplossing?
heb ook al programmas zoals Maleware bytes geprobeerd maar dat helpt allemaal niks.

Alle hulp is welkom.

Alvast Bedankt

Jeffrey
 
Graag een eigen vraag maken a.u.b. Het is niet netjes om in een ander zijn of haar vraag jouw probleem aan de orde te stellen. Bovendien is het verwarrend voor de helpers en de oorspronkelijke vragensteller.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan