Nederlandse xbox in Amerika

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roewl

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2007
Berichten
83
People..

Kan ik mijn nederlandse xbox gewoon mee naar amerika nemen en dan daar een amerikaanse voeding kopen van 110v? :)

Groetjes
 
Hij zit in canada, maar ik heb het met mijn vader bekeken, maar in principe moet hij gewoon werken als ik in amerika een 110v voeding koop en die aan mijn xbox hang. De output van 12v gelijk spanning is gewoon hetzelfde.
En betreft het NTSC, dit kun je volgens mij instellen. Maar wss kopen we met 3 man een nieuwe tv met hdmi poort en dan heb ik hier sowieso geen last van lijkt me! Overigens bedankt voor de link, de heer in kwestie heeft er nogal een verhaal op los gelaten!

Groetjes Roel
 
Hallo

Controleer eens onderaan de voeding , voor welke primaire ingangsspanning deze geschikt is.

Meestal zijn de hedendaagse voeding v/h geschakelde type , en deze zijn doorgaans geschikt voor een primaire ingangsspanning van 100V~ tot 240V~.

Uiteraard zul dan wel een adaptor van u.s/eur netstekker moeten kopen , want dat zal dan wel niet passen.

Peter
 
Zo had ik dat ook gedacht ja, om dan een wereldstekker te gebruiken en daar gewoon mijn voeding in te steken. Maar er staat op de voeding 200-240v ~.

Dus...met 110v kan ik weinig denk ik. Heb de xbox helpdesk gebeld en hun beweren ook dat ik gewoon met een USA Powerpack moet kunnen spelen op het amerikaanse net.

Groeten
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan