Nieuwe PC budget 500-600 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zag dit systeem staan en dacht dit is misschien wel wat voor jou.

http://www.salland.eu/content/productset/productsetconfigurator.php?pid=966234

Maar als iemand mij kan vertellend dat je met de nieuwe sandy bridge CPU/GPU die game op kan spelen dan zou dat een heel leuk systeempje krijgen dat je later er nog een aparte videokaart in kan zetten. Als je merkt dat het niet meer vloeiend gaat.

@bertus die van onder de 600 hebben geen aparte videokaart.

@doiteros welke resolutie scherm heb je nu?

Laatst bewerkt:
@crazyputje ik mis in jou samenstelling een voeding en een hardeschijf. Misschien ka nhij die mee nemen van zijn oude pc samen met de CD/dvd speler maar dat licht ook beetje uit welke tijd hij komt. en of ze al sata hebben.

Laatst bewerkt:
@crazyputje ik mis in jou samenstelling een voeding en een hardeschijf. Misschien ka nhij die mee nemen van zijn oude pc samen met de CD/dvd speler maar dat licht ook beetje uit welke tijd hij komt. en of ze al sata hebben.

oeps, had het snel gemaakt daarmee. Het is ondertussen veranderd.

@crazyputje ik denk dat je beter voor een 7200 toeren kan gaan ik weet zelf niet hoeveel verschil er in zit. Heb er zelf nooit 1 gebruikt.

met 1920x 1080 heb je toch wel een aparte videokaart nodig dan. Dan lijkt me de beste keuze een 5770 of een 550 of een 460. Sandy bridge is inderdaad wel goed, maar dan moet inderdaad het budget wat omhoog. De processor is al 50 euro duurder en het moederbord wordt dan ook wat duurder denk aan 100 euro.

De build van Marcel96 is nog niet klaar voor de AM3+. Dit bordje is door ASUS aangekondigd met een BIOS update waardoor alle Bulldozer CPU's zullen draaien. Hij heeft ipv. een duurder moederbord een duurdere videokaart genomen.

En die Informatique's? :(

Naja, good to go, je zult zelf Windows 7 moeten installeren (Al is laten installeren een optie, ik raad het af. Zeer makkelijk zelf te doen) Maar de koelers en alles is al geinstalleerd, na het installeren van Windows en de CD'tjes met Drivers die er bij zitten kun je aan de slag.

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B263352%5D=1&product%5B80156%5D=1&product%5B386277%5D=1&product%5B259717%5D=1&product%5B239784%5D=1&product%5B225309%5D=1&product%5B235982%5D=1&product%5B7517%5D=1&product%5B242662%5D=1&product%5B251552%5D=1

Ietsjes boven je budget, maar wel een PC waarmee je nog jaren vooruit kan. Goed qua gaming, multitasken en een grote HD.
En zeg niet dat de voeding krap is, bij Tweakers BBG systemen hangen ze een HD6850 aan een 400 watter.

hijs meschien niet krap maar wel duur 430watt voor 52 euro
ocz stealthxstream 500watt voeding geeft meer ruimte en kost 51 euro...

Meer ruimte... meer ruimte.... De BeQuiet heeft 36A op de 12 volt lijnen en de StealthXStream ook 36A. In theorie leveren ze dus beide hetzelfde, aangezien de 12 volt lijnen toch het meest belast worden.

Ik heb ook een onboard erop zitten, deze heb ik aangezet met Surroundview waardoor ik nu een scherm op de onboard heb + op mijn HD4670.

Laatst bewerkt:
dat is een mooie pc. Ik hoop dat je er een hele tijd plezier aan zult hebben.

Over azerty weet ik helaas niks als er iets binnen een jaar kapot is wordt het vervangen.

Azerty reageert naar mijn mening snel, en er is een apart RMA onderdeel op de website wanneer iets stuk is.

Kijk hier voor meer reviews: http://tweakers.net/shopreview/6703/azerty.html

Soms wat mindere, maar over het algemeen toch altijd een 4 sterren beoordeling.
En de 430W is gewoon toereikend, zoals ik al zei: Bij de Tweakers BBG systemen draaien ze een zwaardere kaart op een 400 Watter.

Laatst bewerkt:
Nou kijk... dan zou ik misschien wel voor een 500Watt gaan. De 430 Watt trekt het hoogstwaarschijnlijk wel, maar ik zou op zeker gaan. Order is vast nog wel te wijzigen?
Dan zou ik de StealthXStream nemen. De HD5770 verbruikt 105 watt en de GTX460 namelijk 155....

Dan is het prima hoor. Top computer! Veel plezier ermee ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan