PS3, Xbox 360 of Nieuwe Videokaart?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rajeev

Gebruiker
Lid geworden
22 jun 2009
Hey,

Ik heb er lang over zitten nadenken, maar het is moeilijk. Ik zou graag voor €200,- een nieuwe videokaart willen kopen, een Sapphire HD5870 of een MSI R6950 voor mijn pc. Maar als ik een PS3 heb kan ik met veel mensen online gamen en kan ik ook multiplayeren met mijn broertje. Op de PC kan dat alleen met FIFA.

Een PC daar kan ik mijn games op downloaden.
Een XBOX 360 heeft voor mij een ander voordeel, want ik heb er al 2 controllers voor thuis liggen voor mijn pc die ook te gebruiken zijn voor de XBOX 360. Tevens is een XBOX 360 ook niet zo duur. Maar is het wel een goede console?
De PS3 hoor ik dat er weinig fouten zijn, en ik speel daar graag Gran Turismo op.
Wat moet ik doen?

Een nieuwe videokaart voor €200,- kopen.
Ik kan een XBOX 360 voor €250,- kopen.
Ik kan een PS3 voor €300,- kopen.

Alvast bedankt!

Mvg,
Rajeev

Ik zou voor de PS3 gaan. Wij hebben hem ook gekocht en we doen er alles mee! Blue ray films mee kijken, streamen van muziek en films via de ps3 media server en natuurlijk de spellen spelen die erg mooi zijn van graphics. En als je het helemaal goed doet koop je eerst een aantal spellen nieuw(investering) en zodra je deze dan heb uitgespeeld lever je ze weer in bij bijv. gamemania en koop je er weer andere spellen voor ( tweedehands) zo doen wij het nu ook en hebben we al een hoop spellen gespeld voor weinig geld!

Succes met je keuze!

Is 160GB beter of 320 GB? 160 kan ik voor €280,- krijgen, maar 320 voor €320,-

Zelf denk ik dat 320gb overbodig is. Want ik ga misschien 20 demo's ofzo downloaden, 20 films erop zetten, en een paar games kopen (via ps store). Is 320 GB nodig?

Wijzelf hebben de 320 genomen, hou er rekening mee dat de spellen ook groot zijn die je speelt. Zoals een Gran Turismo etc. Films hoef je er niet op te zetten want die stream je dan vanaf de pc naar je ps3 via psm. Maar het is de keuze die je zelf moet maken.

Succes!

Bedankt! Ik heb de PS3 bundel van 320GB met 2 controllers besteld en krijg ik zaterdag thuis bezorgd! Bedankt voor je hulp!

Ik zit ook met het zelfde probleem of een nieuw video kaart of een ps3 slim

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan