Code 8007371C windows vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

sammie22

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2007
Berichten
83
ik kan een update van windows niet installeren, ik krijg dan de foutcode Code 8007371C te zien. het is een beveiliging update, die wil ik natuurlijk wel installeren.
weet iemand hoe ik dat kan doen.

Sammie
 
Niet erg slim om er niet even bij te vermelden wélke update je wilde installeren.

Kijk of de resultaten van deze zoekopdracht je verder kunnen helpen. En meld dan terug welke tip uit dat rijtje je geholpen heeft.

Tijs.
 
KB2483185: Beveiligingsupdate voor Windows Vista

beste dnties, Tijs, de beveiligingsupdate die ik niet kan installeren is KB2483185: Beveiligingsupdate voor Windows Vista

ik ben bang dat er meer aan de hand is, omdat het lijkt alsof mijn computer het heel erg druk heeft, maar ik doe er eigenlijk weinig mee.
Het is een HP Pavilion m 9260.nl, ik heb Norton 360 2011 en het besturingsysteem is Windows Vista

mvg
Sammie
 
Als ik zo lees heb je nog niets met de zoekopdracht-tip gedaan.
Verder kun je altijd even proberen om de update handmatig te downloaden en dan te installeren (zal ook wel ergens als tip genoemd zijn in de resultaten van die zoekopdracht).

In jouw geval is de directe download-link:
Indien Vista 32-bit: hier
Indien Vista 64-bit: hier

PS: Voor deze update moet SP1 (=Service Pack 1) of SP2 reeds eerder geïnstalleerd zijn in Vista.

Succes,

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan