Helpmij.nl
Helpmij.nl
Helpmij.nl
Steun Helpmij.nl! Klik hier     Computerprobleem? Klik hier!

Weergeven resultaten 1 tot 5 van 5

Onderwerp: CD-RW afspelen

• Vraag is niet opgelost

Unhappy CD-RW afspelen

L.S.,

Ik heb een CD-RW gebrand met liedjes.
    Afspelen op de comp. gaat goed.
    Afspelen op mijn DVD recorder gaat goed.
    Het afspelen op m'n auto-cd-speler gaat niet evenals het afspelen op een losse radio-cd-speler, gaat ook niet.
    Hoe los ik dit op?
    Weet iemand dit???
    Bij voorbaat dank voor uw hulp.
    Vrgrt
    Tress

Senior Member MikeB's avatar
    Afstand tot server
    ±108 km
    Zo te horen heb je de cd als mp3-cd gebrand. Je moet de cd als audio-cd branden. Welk programma gebruik je?

Giga Senior VDK_P's avatar
    Hallo

Niet alle "m'n auto-cd-speler " en "een losse radio-cd-speler" kunnen r.w's lezen.

Controleer (handleiding of internet) of deze toestellen dit type c.d. wel kunnen lezen.

Peter
    Een computer maakt dat je minder moet raden maar dat heb je met een bikini ook.
    Als God de mens had geschapen om computers te gebruiken, had hij ons zestien vingers gegeven.
    Een computer kan in twee seconden zoveel fouten maken als twintig man in twintig jaar.

VDK_P Dank voor je reactie.

MikeB,
    Ook dank voor je reactie. Inderdaad heb ik de cd als mp3-cd gebrand. Ik zal hem als audio-cd gaan branden, als dat tenminste kan. Ik gebruikte voor het branden WindowsMediaPLaiyer maar ik kan ook Nero gebruiken. Waarom vroeg je dat?Weigert één van de twee misschien audio-cd te branden???
    Nogmaals dank voor de hulp!
    Tress.
    Mike B, nog even ter verduidelijking, bedoel je met audio-cd dat ik een cd-write-able moet gebruiken?
    Deze werken wel op de autoradio en losse cd-player maar dat wist ik reeds..
    Maar, hoe krijg ik een re-writeable cd afgespeeld op m'n autoradio en losse cd-speler?
    Vrgrt
    Tress.
    Laatst aangepast door Tress : 23 maart 2011 om 22:40 Reden: verduidelijking

hi Tress,
    ik heb het zelfte probleem gehat bij mij lag het aan het tipe cd die ik gebruikte met sony of philips kan mijn dj cd-speler hem lezen en mijn gewone cd speler ook maar met goed kopere cd's zoals die van kruidvat kan aleen mijn gewone cd-speler hem lezen.

tip: met ituns kun je heel goed branden maak een speel lijst ga naar bestand klick op afspeellijst op schijf pranden.

ik hoop dat je hier iets me kan
    Laatst aangepast door coolbartman12 : 20 oktober 2011 om 22:18

Berichtenregels

• U mag geen nieuwe vragen starten.
  • U mag niet reageren op berichten.
  • U mag geen bijlagen versturen.
  • U mag uw berichten niet bewerken.
  •  
Helpmij.nl
Helpmij.nl

Helpmij.nl en business

Partners