CD-RW afspelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tress

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2007
Berichten
161
L.S.,

Ik heb een CD-RW gebrand met liedjes.
Afspelen op de comp. gaat goed.
Afspelen op mijn DVD recorder gaat goed.
Het afspelen op m'n auto-cd-speler gaat niet evenals het afspelen op een losse radio-cd-speler, gaat ook niet.
Hoe los ik dit op?
Weet iemand dit???
Bij voorbaat dank voor uw hulp.
Vrgrt
Tress
 
Zo te horen heb je de cd als mp3-cd gebrand. Je moet de cd als audio-cd branden. Welk programma gebruik je?
 
Hallo

Niet alle "m'n auto-cd-speler " en "een losse radio-cd-speler" kunnen r.w's lezen.

Controleer (handleiding of internet) of deze toestellen dit type c.d. wel kunnen lezen.

Peter
 
VDK_P Dank voor je reactie.

MikeB,
Ook dank voor je reactie. Inderdaad heb ik de cd als mp3-cd gebrand. Ik zal hem als audio-cd gaan branden, als dat tenminste kan. Ik gebruikte voor het branden WindowsMediaPLaiyer maar ik kan ook Nero gebruiken. Waarom vroeg je dat?Weigert één van de twee misschien audio-cd te branden???
Nogmaals dank voor de hulp!
Tress.
Mike B, nog even ter verduidelijking, bedoel je met audio-cd dat ik een cd-write-able moet gebruiken?
Deze werken wel op de autoradio en losse cd-player maar dat wist ik reeds..
Maar, hoe krijg ik een re-writeable cd afgespeeld op m'n autoradio en losse cd-speler?
Vrgrt
Tress.
 
Laatst bewerkt:
hi Tress,
ik heb het zelfte probleem gehat bij mij lag het aan het tipe cd die ik gebruikte met sony of philips kan mijn dj cd-speler hem lezen en mijn gewone cd speler ook maar met goed kopere cd's zoals die van kruidvat kan aleen mijn gewone cd-speler hem lezen.

tip: met ituns kun je heel goed branden maak een speel lijst ga naar bestand klick op afspeellijst op schijf pranden.

ik hoop dat je hier iets me kan
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan