• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Actielijst maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

wendybeginner

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2010
Berichten
23
Ik werk met Excel 2007 en wil een actielijst in Excel maken.
In deze actielijst wil ik kunnen filteren op actiehouder. Automatisch moet worden weergegeven of de deadline naderd e.d.

Mijn vraag: als ik een overall deadline voor een actie invul, dan moet deze automatisch een deadline toekennen aan de onderliggende acties (die zorgen voor het halen van de overall actie). Deze acties zijn reperterend van aard (komen meerdere keren per jaar voor), dus zou het handig zijn als ik alleen de overall deadline in hoef te vullen.

Daarnaast zou ik deze (in een ander tabblad) dan graag willen clusteren (zodat je zonder te filteren een overzicht per actiehouder krijgt).

Ik heb eea geprobeerd in een document weer te geven en tevens mijn vraag nog toegelicht. (MAAR HET LUKT NIET DEZE TE UPLOADEN:(

Ik hoop dat iemand me kan helpen....:)
 
Laatst bewerkt:
Downloaden lukt niet

Bedankt voor je snelle antwoord. Het lukt me echter niet om vanaf de site te downloaden. er opent automatisch een winzip bestand, maar dat zit geen Excel-document in...:(
 
Template ontvangen, nu uitbouwen

Super handig. heb de excelsheet opgevraagd bij Easytemplate. Wat ik nu nog graag zou willen is dat ik bijvoorbeeld in kolom B een "(hoofd)actie" met de naam 'Nieuwsbrief' invul, dat dan automatisch de datum wordt ingevuld bij de onderliggende acties die ervoor zorgen dat ik de deadline van deze 'hoofdactie' haal.
Een vb van een onderliggende actie is bijv. input opvragen, deadline input en 1e concept leveren.
Omdat deze actie 6 x per jaar op de actielijst / jaarplanning voorkomt is het handig dat als ik de deadlinedatum van mijn 'hoofdactie' nieuwsbrief invul, automatisch de data bij de onderliggende acties worden ingevuld. Dit zou eventueel ook op een nieuwe pagina kunnen. Dat ik alle hoofdacties op ��n pagina weergeef en vervolgens de subacties op een onderliggende pagina....

Ik kan helaas geen voorbeeld uploaden, maar ik hoop dat iemand zo een idee heeft...
bedankt!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan