Pc games op mac spelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

web4life

Gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2011
Berichten
17
Is het mogelijk om Windows (PC-CD of PC-Rom, PC-DVD) te spelen op een imac of macbook pro?
Graag veel informatie :p
Want ik wil er namelijk een kopen maar ik wil wel mijn spelletjes blijven spelen.
 
slotje

nou dan kan als het mogelijk is dus hier al weer een slotje op
Veel Dank !!!
 
Imac of ...

Welke mac pc is het best de macbook pro of de imac ik denk zelf de imac want die ga ik halen :p
 
Waarom zou je een slappe mac kopen als je ook game? Voor het zelfde geld heb je een hele goede game pc.
 
Je koopt een Mac vanwege zijn design, het OS en omdat het van Apple is. De prijs/prestatie verhouding ligt heel laag... ikzelf zou ook nooit een Mac kopen...
 
eigen mening

ik heb niet gekozen vanwege het design
maar voor de snelheid die hij produceert misschien heb jij nog nooit een mac gehad want ik heb er al 1 gehad.

En ik gebruik voor designsoftware zoals adobe photoshop en dreamweaver.
en je kan er ook windows op laten draaien dus wat is de moeite om er geen te kopen :p
 
Snelheid? Laat me niet lachen voor 1000 euro een laptop met een i3 processor. Je bedoel vast dat het OS dergelijk is. Linux is ook snel ;) Dus nee sneller nooit voor dat geld, maar eigen keuze inderdaad. Alleen als spellen speelt zou je geen Mac kopen.
 
Laatst bewerkt:
ok dan

maar als ik een opleiding neem werken ze alleen maar met macs dus daar wil ik wel mee leren werken maar het is wel zo dat je via boot-camp een windows server op een mac kan maken maar dan heb ik de cd niet en die is ook niet goedkoop.
 
Idee

Maar ik dat duurt nog wel eventjes voor dat ik daar heen ga maar ja ik hou het nu bij een acer of asus
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan