Irritante reclame bij Internet Explorer

Status
Niet open voor verdere reacties.

bekend2

Gebruiker
Lid geworden
11 mei 2007
Berichten
112
Als ik Internet explorer 9 start met Google als zoekmachine (www.google.nl) dan verschijnt er rechtsboven een vermelding een blok met de tekst : 'Surf een stuk sneller op Internet- Installeer Google Chrome'.
Bij Firefox gebeurt dat niet. Weet iemand of dit door de gebruiker te verwijderen is?
 
Ja, chrome installeren..

Even zonder ongein, zo ver ik weet krijg je deze melding niet zelf weg.
Hij verschijnt vanzelf als je een andere browser dan chrome gebruikt.
De melding verschijnt regelmatig vanzelf bij IE en soms bij firefox en opera.
 
Ga toch nog maar even in op het "ongein gedeelte". Ik heb Google Chrome geprobeerd
en vond jet op zich een prima browser maar ik miste toch onderdelen die ik bij Internet Explorer 9 wel had. In ieder geval dank voor de reactie want nu is mij wel duidelijk dat ik er zich niet aan kan sleutelen om het weg te krijgen.
 
Dank voor de suggestie om Simple adblock te proberen. Ik heb het geinstalleerd en laat het er voorlopig maar opstaan maar voor mijn probleempje was het kennnelijk de oplossing niet.
 
Ik zie wel het icoon in de statusbalk en heb hem ingesteld op Nederland dus simple adblock zal waarschijnlijk wel werken.
Alleen niet in de zin dat bij het opstarten van Internet Explorer 9 (www.google.nl) de reclame voor Google Chrome weg blijft.
Dat (geintegreerde) reclameblok blijft dus gewoon nog komen.
Blokje als bijlage geprobeerd toe te voegen.
google chrome.PNG
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan