Helpmij.nl
Helpmij.nl
Helpmij.nl
Steun Helpmij.nl! Klik hier     Computerprobleem? Klik hier!

Weergeven resultaten 1 tot 4 van 4

Onderwerp: Computer loopt vast na het opstarten

Vraag is niet opgelost

Computer loopt vast na het opstarten

Heb een simpele acer computer ( 2 jaar oud ), deze start gewoon normaal op. Maar zodra het bureaublad tevoorschijn komt gaat t fout. Hij heeft +/- 10 minuten nodig voordat er eindelijk op gewerkt kan worden. Daarna zodra er meer als 3 programma's tegelijk open worden gezet loopt de boel weer vast, na 5 minuten wachten doet ie het dan weer even. Dit probleem heb ik pas 3 dagen.
    Wat ik heb gedaan

- Schijfopruiming
    - Defragmentatie
    - Avast Virusscan
    - SpyDoctor
    - In windows defender alle opstart programma's uitgeschakeld die niet nodig zijn.

Wat kan ik nog meer doen?

Quote Origineel gepost door 0scar Bekijk Bericht
    Heb een simpele acer computer ( 2 jaar oud ), deze start gewoon normaal op. Maar zodra het bureaublad tevoorschijn komt gaat t fout. Hij heeft +/- 10 minuten nodig voordat er eindelijk op gewerkt kan worden. Daarna zodra er meer als 3 programma's tegelijk open worden gezet loopt de boel weer vast, na 5 minuten wachten doet ie het dan weer even. Dit probleem heb ik pas 3 dagen.
    Wat ik heb gedaan

- Schijfopruiming
    - Defragmentatie
    - Avast Virusscan
    - SpyDoctor
    - In windows defender alle opstart programma's uitgeschakeld die niet nodig zijn.

Wat kan ik nog meer doen?
    Beste 0scar,

Aller eerst raad ik u aan Windows Defender uit te zetten. Dit vertraagt de computer enorm.

Ten tweede, kijk eens wat er in uw msconfig staat.

[Start] -> [MSconfig] -> [Opstarten] -> Staan daar veel programma's bij het starten? Zo ja, meld het hier even mocht u niet weten welk programma uit zou kunnen.

Groet,
    Mark.

PS.

Hoeveel geheugen (RAM) heeft uw computer? Windows 7 heeft minimaal 512 nodig (Niet aan te raden!!) maar zowiezo 1GB.
    Problemen opgelost: [1]

ICT-Medewerker eerste jaars.

heb windows defender uitgezet, bleek het niet te zijn.
    Ook alle opstartprogramma's staan uit met uitzondering van het besturingssysteem.
    Alle virusscanners staan ook uit.

Gewoon maar alles opnieuw installeren?

Quote Origineel gepost door 0scar Bekijk Bericht
    heb windows defender uitgezet, bleek het niet te zijn.
    Ook alle opstartprogramma's staan uit met uitzondering van het besturingssysteem.
    Alle virusscanners staan ook uit.

Gewoon maar alles opnieuw installeren?
    Het is ook handig om te weten hoeveel RAM geheugen u heeft. Als dit laag is, dan kan extra RAM aanschaffen soms de oplossing zijn.
    Problemen opgelost: [1]

ICT-Medewerker eerste jaars.

• Dit topic is automatisch gesloten omdat er sinds vier maanden niet meer op gereageerd is.

Indien gewenst kan de topicstarter een verzoek tot heropening indienen.
  • Berichtenregels

• U mag geen nieuwe vragen starten.
    • U mag niet reageren op berichten.
    • U mag geen bijlagen versturen.
    • U mag uw berichten niet bewerken.
    •  
    Helpmij.nl
    Helpmij.nl

Helpmij.nl en business

Partners
    Sponsoren
    Linkpartners