Ultimate Game PC 3500 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

robbiehelp

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2009
Kunnen jullie iets samenstellen, het liefst met water koeling. En geen Ati/Amd Gewoon intel met Nvidea kaarten.

is dit een geintje?
je kan beter een pc van 1500 kopen of lager en dan over 5 jaar upgraden,

---
Budget - Hoeveel wil je gaan uitgeven aan de nieuwe computer?
Doel - Wat wil je met de pc gaan doen? Gamen / Beeldbewerking / Videobewerken / Internet+Email / Anders, namelijk...
Omgeving - Wil je een krachtige pc die misschien wat lawaaierig kan zijn (ivm koeling), of geef je liever wat rekenkracht op voor een echt stille pc?
Assemblage - Wil je een kant-en-klaar afgeleverd systeem, of ben je bereid wat kosten te sparen door het zelf in elkaar te zetten?

Besturingssysteem - Welke wil je?
Opties / randapparatuur - Heb je specifieke hardware die in je systeem moét zitten? En heb je misschien hardware van een ouder systeem die je eventueel mee kan nemen naar het nieuwe? Heb je nog andere specifieke wensen voor je nieuwe pc?
---

bovenstaande ff toepassen aub.

Budget - 3500
Doel - Gamen
Omgeving - krachtig, lawaai scheelt niet
Assemblage - beide...

Besturingssysteem - Heb al W7 Ultimate
Opties / randapparatuur - Waterkoeling, liefst quad of triple SLI GTX 580

@Marcell96
die videokaarten gaan niet passen op het moederbord. Deze nemen 3 sloten in beslag en op het moederbord zijn steeds om de sloot een PCIe sleuf...
Ook zal het niet lukken om 4 kaarten er op aan te sluiten(3 x PCI Express 2.0 x16 ( dual x16-modus; triple: x16-, x8-, x8-modus ))

@robbiehelp
Waarom voor 3500 euro??
Waarom geen ATI/AMD??

waarom voor 3500 euro?

wss omdat hij een UBER pc wil kopen en het geld heeft gespaard?
en bovendien wat maakt het uit als hij dat wil uitgeven aan een pc dan laat hem, sommige kopen ook een auto van 50.000 euro dan zeg je tog ook niet "Maar met een ford ka kom je ook in groningen"

waarom geen amd/ati

processor? met zo'n budget hoeft dat niet!
videokaart? wss 3d vision ofsow.

@ TS op een EVGA X58 Classified 4-way SLI moederbord past een quad sli van gtx 580's

3500 euro omdat ik dat aan m'n pc KAN uitgeven, dit heb ik ervoor gespaard. En ik meer een intel fanboy ben... als je met iets beters van amd komt kan het ook...

moederboard zat ik te denken aan een ASUS Rampage III Extreme, 4x PCI-e 2.x 16x, PCI-e 4x, PCI 2.2

ok das alleen maar beter voor je,
maar je hebt niet gezegd of er een beeldscherm bij moet?

@marcel96
nogmaals de ASUS ENGTX580 DCII/2DIS/1536MD5 is een 3 slots kaart en past niet op de moederborden(2 of meerdere onder elkaar) die jij aan geeft!

koop gewoon 2 x GTX590 of HD6990

(HD6990 is de sterkste kaart op de markt op het moment)
klikerdeklik

heb een beetje het gevoel dat dit een school opdracht is :P
altans heb ik wel op school moeten doen

Laatst bewerkt:
lord dat gaat een beetje moeilijk eh...

2 videokaarten op een moederbord die er maar 1 kan hebben >.>

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan