Internet werkt niet / vaag

Status
Niet open voor verdere reacties.

sook

Gebruiker
Lid geworden
22 sep 2006
Berichten
274
Goededag

Ik heb een HP probook 4510s met een marvell yukon gigabyte ethernet pci-e controller netwerk kaart. ( Windows 7 prof. )

Nu zal ik het even uitleggen. Ik zit op school en daar log ik aan op een acces point en dan met vpn op de school netwerk. Geen probleem, ik heb internet.
Dan kom ik thuis, pleur de kabel in me laptop, ik heb internet.

Nu zijn we overgestapt van tele2 naar ziggo en zodra ik me kabel in me laptop doe heb ik geen internet meer. Terwijl diezelfde kabel uit me pc komt die wel internet heeft. Dus de kabel is niet het probleem.
Nu heb ik zo wat rond gevraagd en een klasgenoot zei dat het te maken heeft met me oude verbinding die hij nog steeds probeert aan te melden, verder wist hij het ook niet precies, vandaar dat ik hier even kom.

kan iemand mij vertellen wat ik moet doen. ( netwerk kaart un-installen/verwijderen heb ik ook al geprobeerd ) De driver heb ik ook al gedownload van de HP site. Mocht niet baten.

Groeten Koos
 
ik heb dit probleem nog steeds. nu moet ik erbij zeggen dat ik op school ook af en toe met kabel internet heb, omdat de wireless verbinding daar nog af en toe uitvalt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan