YouTube Download - youtube ripper

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefanz

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2008
29_screenshot.png

Youtube download is een applicatie die jouw instaat stelt om video's van Youtube te downloaden en deze op te slaan als een avi of mp3 bestand.
Deze applicatie is gemakelijk in gerbruik, plak gewoon de url van de video die je wilt downloaden in het text vak en klik op de download knop.

Edit: nu is het mogelijk om het ook op te slaan als een mp3 bestand

Download link

Laatst bewerkt:
Bij mij gebeurt er gewoon helemaal niets. Hij staat wel in de processenlijst van Windows Taakbeheer, maar meer niet.

Windows 7, 32-bit.

Hallo JoZ1,

Ik weet het ik ga het probleem zo snel mogelijk oplossen

Hij opent hem wel nu. En het downloaden gaat ook prima. Maar als ik het .AVI-Filmpje open (met Windows Media Player) geeft Windows Media Player een foutmelding:

"Kan bestand niet afspelen. Mogelijk biedt de speler geen ondersteuning voor het bestandstype of de codec die is gebruikt om het bestand te comprimeren."

Hij opent hem wel nu. En het downloaden gaat ook prima. Maar als ik het .AVI-Filmpje open (met Windows Media Player) geeft Windows Media Player een foutmelding:

"Kan bestand niet afspelen. Mogelijk biedt de speler geen ondersteuning voor het bestandstype of de codec die is gebruikt om het bestand te comprimeren."

Om de video af te spelen heb je de K-Lite Codec Pack nodig, na het installeren hier van kan windows media player de video afspelen.
Of gebruik vlc player.
Download [ K-Lite Codec Pack 7.1.0 BASIC ]

Laatst bewerkt:
OK, ik ga het testen. Is het niet slimmer om het bij het programma te voegen?

(en dan een ReadMe-bestandje waar instaat dat je dat moet installeren)

OK, ik ga het testen. Is het niet slimmer om het bij het programma te voegen?

(en dan een ReadMe-bestandje waar instaat dat je dat moet installeren)

Daar heb ik idd over na gedacht. Ik ben nog van plan om een installer te maken die zo wel mijn programma installeert en de codec.
Maar aangezien wij hier op helpmij liever een stand-alone willen heb ik het zo gedaan;).

Laatst bewerkt:
1. Dat heb je serieus wel mooi gedaan qua interface.

2. Ik zou alleen een CheckBox of een MsgBox maken als het downloaden is voltooid of ik het bestand wil afspelen. Dit doe je heel simpel door: Process.Start(Url)

3. Ook de foutmelding. Na installeren patch zegt maar, werkt hij weer. Plaats een link in het programma naar het bestand toe of inderdaad een ReadMe.txt

4. Zeer goed gedaan verder :)

Groeten,
Mitchell - Mitchosoft
http://beta-mitchosoft.weebly.com

Laatst bewerkt:
Bedankt voor je reactie stoetel123
Ik zal zeker meenemen in de volgende versie:thumb:

Leuk programma, en mooi gemaakt (ander achtergrond misschien?). Maar voor mij blijft www.youtube-mp3.org sneller...
Deze doet er ongeveer 3 minuten over...

Ik heb een vraagje over t plaatje wat jij gemaakt heb.
Het gaat om dit plaatje!
29_screenshot.png

Waarmee maak je dit want ik wil dit ook maken voor mijn producten...
Alvast bedankt

hij blijft vastzitten bij preparing.

Windows 7 64 bit.

En waar kun je kiezen of je hem in mp3 of avi wilt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan