Helpmij.nl
Helpmij.nl
Helpmij.nl
Steun Helpmij.nl! Klik hier     Computerprobleem? Klik hier!

Weergeven resultaten 1 tot 10 van 10

Onderwerp: Babylon search krijg ik niet verwijderd.

Babylon search krijg ik niet verwijderd.

Heb trial versie van dvd fab op mijn pc geïnstalleerd, en heb sindsdien bij Firefox nu "Babylon Search" er bij zitten, krijg het niet weg, systeemherstel en verwijderen via software of "zoeken" werkte ook niet. Iemand?

Mega Senior bassie9's avatar
    Afstand tot server
    ±46 km
    Zelf heb ik hem ook niet kunnen verwijderen. Ik heb hem dus maar op verbergen gezet.

Een tevreden gebruiker van m'n Acer Iconia W3

De oplossing staat op de volgende link beschreven, helaas wel Engels.
    http://support.mozilla.com/nl/questions/746530

Quote Origineel gepost door Ronaldino Bekijk Bericht
    De oplossing staat op de volgende link beschreven, helaas wel Engels.
    http://support.mozilla.com/nl/questions/746530
    was even zoeken en daarna wat puzzelen, maar het is gelukt. Bedankt, voor de tip.

ps, je kan het slechter treffen dan "Engels", ik wel tenminste , sayonara.
    Laatst aangepast door gebruiker37 : 26 april 2011 om 17:04

Quote Origineel gepost door bassie9 Bekijk Bericht
    Zelf heb ik hem ook niet kunnen verwijderen. Ik heb hem dus maar op verbergen gezet.
    Moest gewoon in de bovenste zoekbalk van Firefox (waar dat "http.etc etc" staat: "about:config" typen, dan nadat je een waarschuwing over de garantie negeert (mijn pc is lang over de garantie heen, dus dat was geen punt), op eigen risico, typ je Babylon in het volgende bovenste venster dat je ziet, en er verschijnen een paar balkjes met babylon er in vermeld, rechter muisklikken erop, op "herinitialiseren" of zoiets drukken, en het varkentje is gewassen.

Mooi dat het is gelukt...

Het zit er nu weer op bij mij, dat babylon (zit ook bij vlc player zeker), krijg deze versie er niet op dezelfde manier af, sommige balkjes laten zich niet verwijderen als ik het nu op dezelfde manier probeer als de vorige keer. Iemand?
    Laatst aangepast door gebruiker37 : 26 april 2011 om 14:06

Oeps, moest dit keer net als de vorige keer wel nog even bij add ons kijken, en hem daar ook verwijderen, even vergeten. De héle rataplan is nu wel met de noorderzon.... (voor wie er maar wat aan heeft).
    Laatst aangepast door gebruiker37 : 26 april 2011 om 16:42

Tegenwoordig zit zowat bij elk gratis programmaatje wel troep.

Quote Origineel gepost door Ronaldino Bekijk Bericht
    Tegenwoordig zit zowat bij elk gratis programmaatje wel troep.
    Mij op zich wel best, maar dan moeten ze het er wel van tevoren even bij zeggen, maar misschien dat ik ergens overheen heb gekeken. Maar ik ben hier wel klaar geloof ik, dus iedereen, bedankt voor de genomen moeite mij te helpen. Doeg

11. Dit topic is automatisch gesloten omdat er sinds vier maanden niet meer op gereageerd is.

Indien gewenst kan de topicstarter een verzoek tot heropening indienen.

Berichtenregels

• U mag geen nieuwe vragen starten.
  • U mag niet reageren op berichten.
  • U mag geen bijlagen versturen.
  • U mag uw berichten niet bewerken.
  •  
Helpmij.nl
Helpmij.nl

Helpmij.nl en business

Partners
Sponsoren
Linkpartners