Babylon search krijg ik niet verwijderd.

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker37

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2009
Berichten
438
Heb trial versie van dvd fab op mijn pc geïnstalleerd, en heb sindsdien bij Firefox nu "Babylon Search" er bij zitten, krijg het niet weg, systeemherstel en verwijderen via software of "zoeken" werkte ook niet. Iemand?
 
Zelf heb ik hem ook niet kunnen verwijderen. Ik heb hem dus maar op verbergen gezet.
 
Zelf heb ik hem ook niet kunnen verwijderen. Ik heb hem dus maar op verbergen gezet.
Moest gewoon in de bovenste zoekbalk van Firefox (waar dat "http.etc etc" staat: "about:config" typen, dan nadat je een waarschuwing over de garantie negeert (mijn pc is lang over de garantie heen, dus dat was geen punt), op eigen risico, typ je Babylon in het volgende bovenste venster dat je ziet, en er verschijnen een paar balkjes met babylon er in vermeld, rechter muisklikken erop, op "herinitialiseren" of zoiets drukken, en het varkentje is gewassen.
 
Het zit er nu weer op bij mij, dat babylon (zit ook bij vlc player zeker), krijg deze versie er niet op dezelfde manier af, sommige balkjes laten zich niet verwijderen als ik het nu op dezelfde manier probeer als de vorige keer. Iemand?
 
Laatst bewerkt:
Oeps, moest dit keer net als de vorige keer wel nog even bij add ons kijken, en hem daar ook verwijderen, even vergeten. De héle rataplan is nu wel met de noorderzon.... (voor wie er maar wat aan heeft).
 
Laatst bewerkt:
Tegenwoordig zit zowat bij elk gratis programmaatje wel troep. :(
 
Tegenwoordig zit zowat bij elk gratis programmaatje wel troep. :(
Mij op zich wel best, maar dan moeten ze het er wel van tevoren even bij zeggen, maar misschien dat ik ergens overheen heb gekeken. Maar ik ben hier wel klaar geloof ik, dus iedereen, bedankt voor de genomen moeite mij te helpen. Doeg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan