Goedemiddag,
Voor een afstudeeronderzoek ben ik momenteel bezig met het opzetten van een Vendor Rating System(VRS). Dit systeem wordt ontwikkeld in Excel.
Nu loop ik tegen het volgende probleem aan:
Om het systeem overzichtelijk te houden, wil ik graag de overbodige kolommen (tijdelijk) verbergen. De inhoud van cel G3 moet bepalend zijn voor de lay-out van het systeem.
Indien cel G3 de waarde '2' bevat, dienen de kolommen L & M teworden verborgen.
Indien cel G3 de waarde '3' bevat, dienen de kolommen L & M te worden weergegeven.
Cel G3 kan enkel de waarde 2 of 3 hebben.
Ben zelf al bezig geweest met VBA-codes, maar krijg het nog niet voor elkaar.
Iemand een idee hoe dit kan worden geprogrammeerd/ingesteld?
Alvast bedankt!
Voor een afstudeeronderzoek ben ik momenteel bezig met het opzetten van een Vendor Rating System(VRS). Dit systeem wordt ontwikkeld in Excel.
Nu loop ik tegen het volgende probleem aan:
Om het systeem overzichtelijk te houden, wil ik graag de overbodige kolommen (tijdelijk) verbergen. De inhoud van cel G3 moet bepalend zijn voor de lay-out van het systeem.
Indien cel G3 de waarde '2' bevat, dienen de kolommen L & M teworden verborgen.
Indien cel G3 de waarde '3' bevat, dienen de kolommen L & M te worden weergegeven.
Cel G3 kan enkel de waarde 2 of 3 hebben.
Ben zelf al bezig geweest met VBA-codes, maar krijg het nog niet voor elkaar.
Iemand een idee hoe dit kan worden geprogrammeerd/ingesteld?
Alvast bedankt!