Nieuwe Playstation 3 kopen of toch beter een xbox 360?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Grtjn

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2011
Wat kan ik het beste doen?

Graag even je mening en antwoord waarom!

Alvast bedankt:thumb:

Deze vraag heb ik eerder gezien. Er kwam uit dat het persoons gebonden is, er zijn namelijk voor beide consoles exclusieve games, tjah, en dan is de keuze niet zo heel moeilijk meer.

(Zo heb ik de PS3 gehaald, omdat daar GT5 op draaid.)

PSN is gratis, maar momenteel down, dus kan je de 1e paar dagen dat je een PS3 hebt nog niks.

Xbox Live is niet gratis.

Ja ok, xbox is niet gratis.. maar tog raad ik hem meer aan, hij's namelijk veel gebruiksvriendelijker en je kunt terwijl je game't op messenger etc. C:

Zou ook eerder de PS3 adviseren. Blua-ray, makkelijk schijfruimte vergroten, gratis online. MSN heb je niet echt nodig, gezien over PSN ook kunt chatten. Gamen en chatten tegelijk, hmm vlieg ik met GT5 de bocht uit.:p

Heb zelf een Xbox, maar sluit me volledig aan bij Crash en Probleempjes.

Zou ook eerder de PS3 adviseren. Blua-ray, makkelijk schijfruimte vergroten, gratis online. MSN heb je niet echt nodig, gezien over PSN ook kunt chatten. Gamen en chatten tegelijk, hmm vlieg ik met GT5 de bocht uit.:p

Wel, bij xbox kun je schijf-ruimte ook wel makkelijk vergroten :o Gewoon het klepje vanonder eruithalen en hopla, schijf erin ;d && Chatten is idd niet goed tijdens gamen maar je kunt wel bv. als je race is ofzo chatten, wie wilt er nu dat zijn auto uit de bocht vliegt ;o

EDIT: Ook de echte reden waarom ik een xbox heb gekocht is kinect. De hardcore games zoals Battlefield schuif ik naar mijn computer :$

Laatst bewerkt:
Ik vind de xbox contrller lekkerder in de hand liggen omdat ie wat dikker is

probleem is nu wat wil ik?? meeste mensen die ik ken hebben een ps3, maar omdat ps3 netwerk eruit licht tja.... het kan wel 6 weken duren nog voordta dat weer klaar is

PS3 heb ik zelf geweldig ding goede spellen voor de rest makkelijk te gebruiken.
XBOX veel op gespeeld ook goed ding, maar als je lang gamed moet je hier wel een cooler voor hebben en je betaald voor xbox live.. maar t voordeel is dat deze controller wel beter in je hand ligt :)

Hoop dat je hier iets aan hebt!

Ik sluit me aan bij Dutcheey.
Ik was altijd xbox fanboy, maar laatste tijd heb ik er te veel problemen mee, xbox live, controller, RROD dus ftw, kga wss een ps3 kopen :p

maarja bij ps3 heb je een yellow licht of dead, nog even terug tekomen op e xbox controller ben het eens dat die beter in de hand licht maarja mischien moet het eerst wel even wennen een ps3 controller.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan