Gmail probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.

grace101

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2007
Ik heb een tijdje Google Chrome gehad, dat beviel me niet.
Nu heb ik IE9, maar nu heb ik een probleem met Gmail.
Ik kan niet meer inloggen op mijn account, terwijl dat wel lukt vanaf een andere pc.
Ik hoef bij de startpagina maar op mail te klikken en het hele beeldscherm begint te flikkeren!
Alle oplossingen van Google, Cookies enz heb ik al geprobeerd, niets helpt.
Wat doe ik fout?:(

Probeer eens IE9 opnieuw te installeren. Misschien zijn er updates die je niet hebt geïnstalleerd? Ik gebruik zelf Chrome, maar soms ook IE9 en ik heb er geen last van bij IE.

Via standaardprogramma's wijs je gewoon de browser aan die je wilt.

Ik heb met Chrome de ervaring dat deze zeer onnauwkeurig te werk gaat bij uninstall.
Allerlei inhoud vann het register verwijdert welke echter ook door andere programma's gebruikt wordt.

Probeer het eens, zou ik zeggen.

Hallo, ik maak gebruik van Windows Updat Service en Revo uninstaller,
maar voor de zekerheid zal ik beide opties nog eens uitvoeren.

Nee , dat heeft geen zin.

Chrome opnieuw installeren ( de grove uninstall doet Chrome immers zelf ook onder R U ).

Wat vraag je me nou????? Ik ben nu helemaal ALLERGISCH voor Google CHROME!!!!
Nou ja, vooruit dan maar.........

HELP!!! Heb Chrome gedowmload, eerst lukte het niet en moest ik op "KLIK HIER als het niet automatisch gaat" klikken.
Nu staat er een klein zwart scherm op het beeld met daarboven welkom bij Chrome en die krijg ik niet meer weg!

Ik heb de pc geforceerd afgesloten, Chrome verwijder met Revo en weer opnieuw geinstalleerd.
Gmail doet het nog steeds niet. Kan Chrome nu weer weg?????

Zet eens een herstelpunt terug met een moment dat Gmail wel normaal werkte.
Je kan drukken op meer herstelpunten weergevn.
Ook al staat Chrome er dan nog op.

Helaas kan dat niet er zijn maar een aantal herstelpunten beschikbaar ivm schijfruimte.

Hallo Grace,
Chrome en Gmaiil zijn 2 verschillende dingen... En - hoewel van de zelfde maker (Google) zijn ze onafhankelijk van elkaar te gebruiken.

Ik ben heel tevreden over (de werking van) gmail, dat kan ik overal vandaan gebruiken (op mijn werk en zo - mail checken).

Chrome is net als Firefox en IE een browser, en je moet die inderdaad installeren.
De-installeren kan op verschillende manieren.
Windows zelf doet dit, maar die laat vaak resten op je systeem achter.
Programma's zelf hebben vaak ook een verwijder optie, met vaak ook dezelfde problemen.
De-installeerprogramma's als Revo zouden dit moeten helpen tegengaan door alle installatie acties bij te houden.

Mijn ervaring is dat ook dat niet altijd waterdicht werkt!

Blijft over de handmatige manier, probeer die eens.

Dat gaat zo:
- Google chrome de-installeren,
- Handmatig de map waarin het programma geinstalleerd was verwijderen (deze blijven vaak staan, weet niet of dat bij jou het geval is).
Dit zou C:\Program Files (x86)\Google moeten zijn. Nakijken dus.
- Tot slot alle vermeldingen uit de registry verwijderen. Hiervoor gebruik ik CCleaner.
Behalve de algemene opschoon acties als prullenbak legen en tijdelijke bestanden wissen, cookies opruimen en meer kan CCleaner ook het register checken en opschonen. Je wordt dan gevraagd of je een reservekopie van het register wil bewaren voor het geval dat.
Het programma verwijdert alle lege verwijzingen en zo (aanrader!).
Dat helpt bij mij altijd als niets anders meer werkt.

Ik respecteer je keuze maar ik snap je problemen met chrome niet zo; hier werkt het op alle pc's heel prettig. Het is licht en snel, veel sneller dan zelfs Opera en Firefox, en vooral IE. Ook de bediening is intuïtiever dan m.n FF4, IE9 en ook IE8. Maar, aan alles moet je even wennen! Als je eenmaal de knopjes kent...

Afijn, ik hoop dat je hiermee van jouw Chrome problemen af komt!
:)

En of deze actie eventuele problemen met Gmail zullen oplossen?
Geen idee.
Gmail is een web-based mailprogramma waar je on-line op moet inloggen. Als je eenmal bent ingelogd kun je een hoop opties aanpassen.
Met de standaard instellingen werkt het als een gewoon mail programma.

Laatst bewerkt:
Hallo Solaris, ik heb Chrome met Revo gediinstallerd, inderdaad een ideaal programma! Ccleaner ook even gedraaid. Op C gekeken en daar staat een mapje Google, daar staat alleen Gmail notifier in. Is dat wel genoeg voor Gmail?

Gmail notifier is een app die een envelopje op de taakbalk toont als er nieuwe mail binnen komt. Dan moet je via een browser Gmail openen omdat te bekijken dacht ik.
Heeft op zich niets met Chrome te maken, noch met de goede werking van gmail...

Daarom vraag ik me dus af of er niet meer op de (C) schijf moet staan om Google Gmail te laten werken.
Ook snap ik nog steeds niet waarom ik op een andere pc wel in mijn Gmail kan komen en hier thuis niet!

Via alle programma`s>bureautoepassingen>systeemwerkset heb ik IE9 opgestart zonder invoegtoepassingen.
Nu kan ik WEL in Gmail komen!!!
Hoe los ik het zo op dat dit zo blijft?

invoeg helpmij1.jpginvoeg helpmij3.jpginvoeg helpmij5.jpginvoeg helpmij7.jpginvoeg helpmij2.jpginvoeg helpmij4.jpgInvoeg helpmij.jpginvoeg helpmij6.jpg

Hierbij de invoegtoepassingen. Bij accelerators staat alleen: Email via Windows Live verzenden. (Is mijn standaard email programma. De rest spreekt voor zich.
Wat moet eruit of juist bij, zodat ik in Gmail kan zonder dat ik IE9 zonder invoegtoepassingen moet opstarten?

Uit wat je liet zien, komt naar voren dat je pc niet schoon is!!

had je al gescand met Mbam en ook het nodige laten verwijderen?

Verder vraag ik me af welke virusscanner je gebruikt?
Je zegt Norton en is die wel recent en laat je deze mregelmatig scannen met de nieuwste definities.
Had je misschien eerst AVG.
Zo ja, heb je deze eerst netjes via de software verwijderd.

Malware kan een goede reden zijn dat je systeem niet werkt.

Ik heb altijd AVG. Wat is Mbam?
En wat is het "nodige" dat verwijderd moet worden?

Laatst bewerkt:
Het volgende is een beschrijving van IE8 en ik weet niet of dit ook bij IE9 zo werkt, maar je kan altijd even kijken of dit toepasbaar is.

Hallo Grace
Je kan eens proberen IE8/9 te resetten.
Ga in IE8/9 in de menubalk naar exta> internetopties. Daar ga je naar tabblad geavanceerd en dan de knop opnieuw instellen gebruiken.
Dan krijg je een schermpje waar je verschillende elementen kan laten herstellen.
Lees dat goed door, want bv ook je opgeslagen wachtwoorden kan je daar laten verwijderen.
Als je dat niet zo heel erg vindt zou ik alles aanvinken om zo schoon mogelijk terug te keren naar de standaard IE8/9.
Als je daarna opnieuw IE8/9 afsluit en weer opstart, krijg je weer een scherm met allerlei vragen over invoegtoepassingen, zoekmachines ed.
Probeer daar zo weinig mogelijk te laten installeren. Wel de update functies bijvoorbeeld.
Als het goed is zou Gmail nu weer moeten werken in IE8/9.
Succes Peter

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan