Gratis programma voor het filmen van gameplay gezocht.

Status
Niet open voor verdere reacties.

rubbels

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2011
Berichten
579
Hallo,

Ik zou graag gameplay willen filmen, maar ik kan geen geschikt programma vinden.
Ik had op internet al gezien dat Fraps het beste is, maar ik wil er niet voor betalen.
Ook heb ik het gratis programma WeGame geprobeerd, maar als ik hiermee film loopt het geluid achter op het beeld.
Weet iemand nog een ander goed gratis programma waarmee ik gameplay kan filmen??
 
Als ik Camstudio gebruik en ook geluid wil opnemen, dan hoor ik zelf geen geluid meer. :(
Hoe kan dit?
 
fraps
fraps_win33.gif
 
Ik gebruik ook Fraps en het is wel gratis, er zijn alleen een paar onderdelen waar je wel voor moet betalen, maar die heb je toch niet echt nodig. hij filmt gewoon in goede kwaliteit.
http://www.fraps.com/download.php
 
Het werkt, maar nu een ander probleem...

Ok, ik heb nu Fraps, alles werkt ook goed.
Maar als ik 1 potje Black Ops film dan krijg ik 2 bestanden die samen 7 GB zijn... :shocked:
Ik kan dit wel verkleinen naar 1 bestand van 50 mb met moviemaker, maar dan gaat de beeldkwaliteit zwaar achteruit.
Is er ook een manier om de grootte van de video te verkleinen zonder verlies van kwaliteit?
 
Laatst bewerkt:
nee, voor zover ik weet niet.
hoe groter de file des te beter is de kwaliteit. punt is dat je de file juist verkleint doordat je de
kwaliteit zo erg terug brengt.

Fraps is erg goed en er is een gratis versie, maar dan kun je niet langer dan 30 seconden ofzo
achter elkaar filmen. zelf gebruik ik altijd Camtasia, is erg goed en je kan er heel veel mee instellen,
(is niet gratis, torrent, wink wink).

succes
leon
 
xfire: gratis text en voice chat, met functie gameplay op tenemen, k heb het zelf nog niet geprobeerd...
 
Ik heb xfire al geprobeerd.....
Als ik dan ga filmen heb ik, net als met andere programma's (behalve fraps), geen geluid meer.......
 
Als er een manier was op de afmetingen van de file te verkleinen en de kwaliteit te behouden zouden ze die wel toegepast hebben bij het opslaan, denk je ook niet? :p

Je zou op lagere resolutie kunnen spelen, dat scheelt waarschijnlijk een heleboel. Ziet het er wel iets minder uit, maarja.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan