Windows 7 Home premium Upgrade

Status
Niet open voor verdere reacties.

fainttnt

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2010
Hallo,

Ik heb hier een Windows 7 upgrade liggen, maar ik ga binnenkort een nieuwe zelf samengestelde computer kopen.

En ik vroeg me af of ik dan mijn Windows 7 upgrade kan gebruiken op mijn nieuwe computer.

Of moet ik nu een gehele nieuwe Windows 7 aanschaffen om het te kunnen installeren op mijn nieuwe pc?

(ik wil Windows 7 niet op allebei de computers gebruiken, even voor de duidelijkheid)

Mvg,

Martijn

Als de computer die je koopt al Windows 7 heeft kunt u de upgrade gebruiken. Alleen moet je dan de productcode achterhalen met keyfinder.
Als u geen windows 7 bezit moet u een productcode kopen voor 50euro

Als de computer die je koopt al Windows 7 heeft kunt u de upgrade gebruiken. Alleen moet je dan de productcode achterhalen met keyfinder.
Als u geen windows 7 bezit moet u een productcode kopen voor 50euro

Hoi, bedankt voor de snelle reactie.
Ik ga een zelf samengestelde computer kopen via alternate.nl, er staat geen besturingssysteem op.
Ik heb hier wel een box liggen waarop staat : Windows 7 Home Premium, Upgrade ontworpen voor Windows Vista.

Ik kan dus niet deze Windows 7 gebruiken op mijn nieuwe computer zonder besturingssysteem, ik moet dus opnieuw Windows 7 o.i.d. kopen?

En voor de volledigheid. Het kan dus wel (technisch) maar mag niet (juridisch). Het is tenslotte een upgrade.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan