Windows 7 opnieuw installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gilamonyet

Gebruiker
Lid geworden
8 jun 2011
Berichten
8
Hallo,

Ik wil mijn laptop opnieuw installeren met windows 7 erop. Heb geen CD dus ik neem aan dat ik een toetscombinatie nodig heb. Alleen weet ik niet welke dit is.

Ik heb een packard bell tj66 au.
Ik hoop dat iemand me hier mee kan helpen.
Alvast bedankt
 
Ja. Als het goed is wel. Heb alleen de toetscombinatie nodig. Kan hem echt niet vinden op internet verder.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik dacht dat alleen Acer een reserve parti had voor reset naar fabrieks instellingen ?

maar je kunt het beste op internet Windows 7 downloaden, en dan met je originele activerings code activeren (als die onder op je laptop zit geplakt anders eerst op je pc opzoeken.)
 
Maar mijn laptop is gecrashed.. dus ik wil via een toetscombinatie naar het scherm komen waar ik w7 opnieuw kan installeren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Probeer Alt - F10 eens tijdens het opstarten..
 
Ik heb het net gedaan.. en hij staat al zo'n 10 min. op Please wait a moment....

Wat nu?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Sorry.. geen idee.. ik weet dat deze combinatie op veel pc's gebruikt word, anders probeer F8 of F2 eens.. staat ook vaak tijdens het opstarten rechts in de benedenhoek welke combo je moet gebruiken.. vind t trouwens wel raar dat hij al 10 min. please wait a min. aangeeft.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Geprobeerd. Maar bij alles stopt hij zowat.. dus ik kom niet echt verder.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Iemand nog ideëen. Ik wil dit zo snel mogelijk achter de rug hebben aangezien ik mijn laptop nodig heb voor school.
 
Dan Windows 7 vanaf cd installeren in combinatie met je key.

Leen een CD of download.

Of kom je ook niet in het BIOS?
 
Ja.. maar wat is de combinatie key.
Ik kom wel in de BIOS maar daar heb ik niks aan.
 
Inmiddels twee weken verder he. Heb je inmiddels wel een CD met Windows 7?

In het BIOS dan de opstartvolgorde goed zetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan