System Smart Security verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Royy212

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2011
Hallo Helpmijérs ik heb een vraag over het verwijderen van de virus 'System Smart Security', op onze andere pc hadden we laatst blijkbaar een mailtje geopend en we zitten nu met een virus, waarvan wij niet weten hoe we die moeten verwijderen.

We hebben geprobeerd de computer te herstellen naar een eerder punt, maar dat kon niet, we hebben bij zoeken de naam ingetypt en alles verwijderd wat we zagen, maar dat hielp ook niet, we hebben bij processen gekeken maar wij zagen niks onder de naam van de virus. We hebben ook zojuist met Malwarebytes onze pc gescant en alle bestanden die niet goed voor de pc zijn verwijderd, maar dit allemaal heeft niet geholpen.

Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen..

Mvg,
Gerrit

Hoi,
draai Mbam na evt. update in de veilige modus (meestal F8 trommelen tijdens de boot).

Laatst bewerkt:
Hoi Mike en bedankt voor je hulp, maar ik ben er nog niet echt helemaal uit gekomen, we hebben de trojan killer geinstalleerd, maar als je het 1maal wilt laten werken moet je er voor betalen, wij zoeken als het mogelijk is iets gratis.

En je zei iets over F8 trommelen? bedoel je daarmee je computer in safe mode opstarten?
En op die link staat dat je dit moet verwijderen:

Code:
Verwijderen Smart Security System bestanden:
 %CommonAppData% [random]
 %CommonAppData% [random]\[random].exe
 %CommonAppData% [random]\[random].OOM
 %CommonAppData% [random]\[random].dll
 %CommonAppData% [random]\[random].ocx
 %CommonAppData% [random]\[random]
 %AppData% System Smart Security
 %AppData% System Smart Security cookies.sqlite
 %AppData% System Smart Security Instructions.ini
 Verwijderen Smart Security System registry entries:
 HKCR PersonalSS.DocHostUIHandler
 HKLM Software Microsoft Internet Explorer Download "RunInvalidSignatures" = "1"
 HKCU Software Microsoft Windows CurrentVersion Internet Settings "ProxyServer" = "http = 127.0.0.1"
 HKCU Software Microsoft Windows CurrentVersion Run "Smart Security System"
 HKLM SOFTWARE Microsoft Windows NT CurrentVersion Image File Execution Options "Debugger" = "svchost.exe"

Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee hoe je dit moet verwijderen.
Als iemand het weet hoor ik graag antwoord.

Mvg,

Sorry, had daar al een vermoeden van maar wist dit niet zeker.
Hier een stap voor stap How To (NL) om het akelige ding te verwijderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan