Windows 7 starter product key onleesbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Generation Kill

Gebruiker
Lid geworden
9 apr 2010
Berichten
337
Hallo,
Sinds ongeveer 7 maanden heb ik een mini laptop AKA een netbook.
Nu wil ik hem een format geven en windows opnieuw er op zetten zodat ik een lekkere clean install heb. De windows cd kan ik zelf wel branden en downloaden met nieuwsgroepen, maar het enige wat mij tegenhoud is dat de code onderop de laptop onleesbaar is geworden, is er een manier om deze te achterhalen of weer te verkrijgen?

Thx alvast ;)
 
of met de magical jellybean keyfinder. Deze doet het ook als je windows niet meer werkt, maar dan zul je wel even de schijf moeten uitbouwen.
 
@Crash ik heb je programma geïnstalleerd op mijn normale pc waar hij idd de code vind.
Erg bedankt ;)


Edit: ik heb nu op me laptop geïnstalleerd, maar als ik vergelijk met wat ik wel kan lezen komt deze niet overeen. Wat o wat moet ik doen
 
Laatst bewerkt:
@ Frankwannet, deze werkt ook niet. Ik heb (even opgezocht) de COA key nodig... voorlopig nog niet gevonden
 
Edit: ik heb nu op me laptop geïnstalleerd, maar als ik vergelijk met wat ik wel kan lezen komt deze niet overeen. Wat o wat moet ik doen
Kennelijk is dan niet de originele meegeleverde key/installatie gebruikt.
 
Gek dat die niet werkt.....
Normaal gesproken werkt dat progje prima bij wie dan ook die ik het aanraad of bij wie ik het erop zet.
 
Volgens mij komt dit vaker voor. In de fabriek is de pc met een VLK van de fabrikant geïnstalleerd. De stikker komt dan niet overeen met de gevonden code. Bij handmatige installatie gebruik je gewoon de code op de stikker.
Of je gebruikt dus gewoon de gevonden code. Strikt genomen niet illegaal, want de licentie schrijft alleen voor dat je een geldige licentie moet hebben. Er staat nergens dat je dit licentienummer ook daadwerkelijk moet invullen.
 
@RogerS dus als ik die code die hij heeft gevonden invul dan werkt het ook gewoon?
ik wil niet straks elke keer een melding hebben dat mijn windows illegaal is... en ivm vakantie kan ik daar niks doen. Ik moet dus zeker weten dat het werkt
 
Die code werkt wel, mits je de juiste CD hebt. Helaas is er geen tool om a.d.h.v. de code de juiste versie te kunnen aflezen. Ik vermoed dat het een VLK versie is, maar zeker ben ik niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan