Flash Afspelen in IE 9

Status
Niet open voor verdere reacties.

reneemettrie

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 aug 2006
Ik via ISpring Pro een Powerpoint bestand geconverteerd naar Flash en dit op een Dreamweaver pagina gezet.
Als ik een Preview doe in Chrome kan ik dit Flash bestand dadelijk afspelen.
Maar in IE 9 zie ik bovenaan een melding dat ik "een nieuwere versie van Flash Player nodig heb". Onderaan zie ik de mogelijkheid om het uitvoeren van Scripts en ActiveX toe te staan en als ik klik of "Allow Blocked content" start de Flash.
Zie screenshot in bijlage.
Dus met de versie van Flash heeft het niet veel te maken (heb 11,5).
Nu zijn er nogal wat beveiligingsopties in IE, welke kan ik uitzetten om niet telkens expliciet het tonen van die Flash toe te laten?

Bijlagen

• Capture.JPG
    Capture.JPG
    50,3 KB · Weergaven: 24
Goedemorgen
De flashplayer die jij hebt is de Shockwaveplayer (die is versie 11)
Wat je denk ik moet hebben is Flashplayer en die is in versie 10.3.181.34
En het klopt wat Chrome betreft want die heeft de nieuwste Flashplayer standaard in de browser zitten.
Dus even met IE naar Adobe gaan en de nieuwste Flashplayer installeren.

Succes
Ps als je daar toch bent dan ook de Shockwave even updaten die is nu 11.6.0.626

Laatst bewerkt:
Goedemorgen
De flashplayer die jij hebt is de Shockwaveplayer (die is versie 11)
Wat je denk ik moet hebben is Flashplayer en die is in versie 10.3.181.34
En het klopt wat Chrome betreft want die heeft de nieuwste Flashplayer standaard in de browser zitten.
Dus even met IE naar Adobe gaan en de nieuwste Flashplayer installeren.

Succes
Ps als je daar toch bent dan ook de Shockwave even updaten die is nu 11.6.0.626

Nieuwste Flashplayer installeren heb ik al 2 keer gedaan (ik zie nu dat de versie dezelfde is al je hierboven schrijft), maar dat verandert niets.
Ik probeer ook mijn security settings van medium-high (default) naar medium te wijzigen maar als ik IE start staan die weer terug op medium-high.

Ik heb zelf geen IE9 maar je kan dit eens proberen als dat hetzelfde werkt als in IE8.
Ga in de menubalk naar extra>internetopties>tabblad geavanceerd Knop geavanceerde instellingen herstellen en dan Knop opnieuw instellen.
Daarna browser afsluiten en opnieuw opstarten.
Proberen waard!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan