Word 2010 vraagje - krijg tekst niet onder elkaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

kreemers

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2000
Berichten
630
hallo,
als ik tekst type en druk op enter dan krijg ik ruimte tussen 2 regels in.
alleen als ik of de hele regel gebruik en Word zelf naar de volgende regel gaat of door op shift enter te drukken krijg ik de volgende regel gelijk onder de vorige zonder een open ruimte tussen de regels.

Is het mogelijk door dit in te stellen dat zodra ik op enter druk de volgende regel toch gelijk onder de vorige staat zonder dat er een open ruimte tussen beide regels is ??
hoop wel dat dit kan, want om iedere regel shift enter te moeten gebruiken ppfff

groet en iedereen een fijne vakantie
 
De eenvoudigste manier om de regelafstand te wijzigen voor een volledig document is het toepassen van een reeks snelle stijlen waarin de gewenste afstand wordt gebruikt. Als u de regelafstand voor slechts een gedeelte van het document wilt wijzigen, selecteert u de gewenste alinea's en wijzigt u de instellingen voor de regelafstand.

Een reeks stijlen gebruiken om de regelafstand voor een volledig document te wijzigen
Klik op het tabblad Start in de groep Stijlen op Stijl wijzigen.
Wijs Opmaakset aan en wijs vervolgens de verschillende reeksen stijlen aan. In de voorbeelden kunt u zien hoe de regelafstand voor elke reeks stijlen verschilt.
In de stijlenreeks Traditioneel en Word 2003 wordt bijvoorbeeld de regelafstand 1,0 gebruikt. In de stijlenreeks Manuscript wordt een dubbele regelafstand gebruikt.

Klik ten slotte op de naam van de gewenste reeks stijlen.

Kijk in Word even onder Help en regelafstand voor meer info
 
bedankt,
je hebt me op de goede weg geholpen, maar ben zelf daardoor beter dat gedeelte gaan bekijken ( heb 2010 pas 1 dag).

bestand - stijlen - stijl wijzigen - alinea afstand - geen alinea afstand - daarna zet klik je op als standaard gebruiken.

alle nieuwe documenten zijn als van ouds te gebruiken.

thanks
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan