Nieuwe videokaart nodig .

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stunzz

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2010
Hallo,
Ik heb een paar weken geleden een videokaart besteld voor mijn computer:

namelijk de : XFX HD5670 Ati Radeon, maar deze is al een tijd niet op voorraad dus mag ik een andere kiezen nou weet ik niet of de gewenste videokaart wel past&goed functioneerd, mijn computer is namelijk vrij klein

Moederbord : Acer WG43M
Chipset : Intel G43/G45
Processor : Intel Pentium E5400 @ 2700MHz
Fysiek Geheugen : 3072MBDDR3-SDRAM
Videokaart : Intel(R) G45/G43 Express Chipset
Harde Schijf : Seagate ST3320418AS (320GB)
DVD-Rom Station : ATAPI DVD A DH16AASH
Monitor Type : Acer H235H - 22 inches
Netwerkkaart : Intel 82567V-2 Gigabit Network Connection
Besturingssysteem : Windows 7 Home Premium Home Editie Media Center 6.01.7600 (64-bit)
DirectX : Versie 11.00
Windows Performance Index : 3.4 AAN 7.9

ACER Aspire X3810

ik heb er 2 in gedachten namelijk deze 2 :
http://www.alternate.nl/html/produc...DIA_GeForce_GT/Club_3D/CGNX-G4424ZCI/541601/?
http://www.alternate.nl/html/produc...ARE&l1=Grafische+kaarten&l2=Alle+PCIe+kaarten

Ook zou ik willen weten of hij spellen als : GTA IV aankan,
Ook zou ik willen weten welke aangeraden is :D

Mvg,
Stunzz

Laatst bewerkt door een moderator:
GTA 4 is al een vrij high end game. Ik betwijfel of je dat zelfs vlot ga kunnen spelen of toch op een zeer onmooie resolutie wss.

Dus dat gaat niet lukken met geen van beiden kaarten, Ook niet met de XFX HD5670?
Waar ik zojuist op wacht,
Het is me vertelt dat het game kaarten zijn.

Heb me vriend even laten checken blijkt dat ik GTA IV gewoon kan spelen hoor volgens hem ? o.0
Maar niemand weet of 1 van de videokaarten past & goed functioneerd in mijn computer ?
Mvg,

Het zal er altijd op draaien/werken. Maar of je dan voor je zelf tevreden bent wat je uiterste graphics zijn, dat is dan aan jou. Ik zou niet tevreden zijn :D

Belangrijkste punten zijn als je een video kaart gaat upgraden:

1ste. VOEDING !!!
2de. VGA of PCIe
3de. Kan mijn CPU dat aan ?
4de. Formaat v.d. kaart
5de. ...

Op die vier punten moet je goed scoren, anders heeft het geen nut ...

Laatst bewerkt:
Hoi,

Ik zie dat we hier dus verder moeten dus even deze:

Nou deze is dus wel op voorraad en valt binnen je budget met de bijvoegsel wat is er anders als de xfx? dus als die kon kan deze ook en was ook gemeld kijk even naar je voeding.;);) anders is deze een goede optie

Laatst bewerkt:
Ik zie dat collegamoderator het andere topic gesloten heeft.
Derhalve heb ik deze voorzien van een andere titel en tevens op status "niet opgelost" gezet.

Ik zie dat collegamoderator het andere topic gesloten heeft.
Derhalve heb ik deze voorzien van een andere titel en tevens op status "niet opgelost" gezet.

Yep Thankyou :)
Ga hier wel verder met mijn vragen dan :P

Ik heb net mijn kastje opengemaakt en kon mijn videokaart als t ware niet vinden (zoals ik hem ken), er stond bij integrated ofzo wat houdt dat in ?

@Modag Voeding is een 220 watter trouwens die ik er nu in heb zitten ;)

&Volgens mij moet ik een low-profile hebben ?

Laatst bewerkt:
lol 220W ??? Ben je zeker dat je niet naar je netspanning aan het zien bent das 220V, ... 220W is wel laaaag voor een voeding en dan componenten deze tijden. * ??? *

220 watt is de europese net spanning lijkt me sterk dat de voeding
220 watt is vaak gaat het per 50 dus 400/450/750/1000 watt

Integrated betekend dat je videokaart gewoon een chipje op
Je moederbord is,, deze zul je dus ook niet direct zien in je kast :)

Mochg het toch een 220 watt voeding zijn wat zeer onwaarschijnlijk is
Dan heb je ook niet genoeg vermogen voor een nieuwe videokaart
En moet je dus ook een nieuwe voeding aan schaffen.

Groeten Remco

Zo vreemd is die 220w niet...
http://www.topproduct.nl/hardware/d...10/476887-acer-aspire-x3810-9p.hum7a.eyn.html(iets andere uitvoering van de 3810.Hier zit een 4350kaart in.)

Maar hoe dan ook...Wil je een andere kaart zetten dan komt je voeding idd ook aan bod.Komt als nadeel bij dat je een sff kast hebt.Die,zoals ik beoordeel, dan aleen low profile kaartjes aankan en dus geen topkaart en dan dus ook geen andere psu nodig heeft.

Laatst bewerkt:
Zo vreemd is die 220w niet...

Eerlijk, ik heb er echt nog nooit van gehoord. Maar omdat ik het zo verdacht laag vond, en weet dat de netspanning 220V is, dacht ik dat ie zich had vergist, wat ondertussen niet is.

Exuces,

*maar tiz wel laag... te laag* :(

Bij de merk pc zitten idd wel een psu's in met afwijkende standaarden.;)Kan me de verwarring wel voorstellen btw

Maar idd...Volgens gangbare begrippen is dat laag.Voor een 5570 low profile zou het moeten kunnen.
Waarschijnlijk zit hier ok geen normale atx voeding in.Daar kan ts'r uitsluitsel over geven door op de stikker te kijken en even merk/type te vermelden.Mocht dus geen atx zijn dan wordt het een kostbare zaak om ook die nog eens te vervangen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan