• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel XP Vragen

Status
Niet open voor verdere reacties.

uaejeroen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 dec 2009
Eerlijk gezegd snap ik niet wat Excel XP Anders is dat gewoon Excel?

Heeft iemand hier eens gehoort van Excel XP?

volgens mij is excel gewoon excel, maar hoe kom je bij Excel XP dan? ergens gelezen?

Kijk ook eens hier:
Excel
Excel 2010 is dan versie 14, men heeft uit respect voor geloof van menigeen in de waarde/betekenis van het getal 13 dit getal overgeslagen.

Op de site van NHA stond het antwoord ook deels:
Code:
Lesstof ontwikkeld voor Excel XP en 2003
dus 2003 is in hun ogen de modernste versie, een club die bij de tijd is.:confused:

je wil dus graag een cursus volgen begrijp ik
Met behulp van dit forum kom je een heel eind als je tenminste weet wat je wil maken, de vele voorbeelden die je hier kunt vinden om bepaalde oplossingen te bedenken voor jou excel werkstuk leren je te begrijpen hoe bepaalde formules en of code's werken
Voor die 149 euro kun je wel wat leukers voor kopen als je bedenkt dat op dit forum en bijv op utube genoeg te vinden is om je opweg te helpen.
zoekt en gij zult vinden
maar dat is mijn mening, uiteraard geheel aan jouzelf hoe je de beginselen van excel onder de knie wilt krijgen

Dus wees creatief en stel vragen

Hoi,

Zelf via mijn bedrijf aan 3 cursussen deel genomen, maar heb op het forum meer geleerd als daar.
mijn mening zonde van het geld,
Je mag hier gratis alle vragen stellen ook als je denkt dit is echt te simpel en moet me schamen dat ik 'm ga stellen,
Beetje Google help ook.
en de gratis cursus hier boven is een mooie basis.

Groetjes Eric

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan