rood streepje onder het woord

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dwarsligger

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2011
Hallo forum
Ik had moete zeggen, documenten inplaat van bestanden.ik heb die 4 besmette documenten verwijderd, en daarvoor heb ik een document uit een andere map, dat blanco was over gezet. En er in die andere map 4 copien van gemaakt. En die zijn wel vrijj van dat rode streepje Ik moet wel alles over typen, maardat vind ik niet erg.
wand als ik er een copy van maak reist hetstreepje mee. ik weet niet of ***lie hier iets aan hebben. Meschien is het de verkeerde oplossing, maar het werkt graag een antwoord astublief.........dwarsligger.

Het is niet helemaal duidelijk wat je bedoelt, maar ik denk dat de spellingscontrole op een verkeerd land staat.

Welke versie van Word gebruik je?

Maak je topic even wat duidelijker, want ik kan er niet veel soep van maken

Hij opent ieder keer een nieuwe thread voor hetzelfde probleem en gaat daar dan reageren op wat anderen in de andere threads hebben gezegd.
Sja, als je verwarring wilt dan krijg je dat zo wel.

Daarnaast heeft "het rode streepje" uiteraard niets met een besmetting te maken maar alles met spellingcontrole en zo te zien kan hij een juiste werking daar van wel heel goed gebruiken.

Laatst bewerkt:
dwarsligger; Maar ik vind wel gek dat het alleen in die 4 documenten zat, en nie in de andere 26.
ik heb nu 4 nieuwe documenten gemaakt, en in de map geplaatst. En opnieuw getypet, en in het nieuwe document komt dat rode streepje niet meer voor. dus denk ik dat de foutjes in die 4 documenten zaten.Wand de inhoud copieren naar het nieuwe document werkte niet,
wand het streepje ging met de inhoud mee naar het nieuwe document. Voor mij is dit de oplossing, ik ben van dat vervelend streepje verlost. Maar toch hartelijke dank voor de goede aan het forum.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan