Microsoft Flight simulator vliegtuigen toevoegen windows 7.

Status
Niet open voor verdere reacties.

thijsgast

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2011
Gisteren heb ik Microsoft flight simulator gekocht , ik heb een windows 7 daar werkt het perfect op geen haperingen ofzo maar op youtube had ik een filmpje met f-16's enzo gezien over FSX die zitten niet in het spel je moet ze downloaden op de website simviation.com ok dat deed ik ik las hoe je het vliegtuig in het spel moest toevoegen na het downloaden maar ik kan niet in de map van flight simulator x komen ik kom telkens uit bij ontsanning . kan iemand me helpen ???pls

Dat zou toch gewoon moeten kunnen met de Windows Verkenner (of via Deze Computer) naar C:\Program Files\Microsoft Games
In die map is FSX te vinden.

Nee dat vind hij niet ik heb wel de deluxe edition maar denk dat dat geen verschil maakt.

Ik neem aan dat er wel een FSX-start-icoontje op de desktop staat?
Ga daar eens op staan met de muisaanwijzer, druk op de rechtermuisknop en kies dan in het menuschermpje voor "eigenschappen". In de rubriek DOEL zal dan aangegeven worden waar FSX precies staat.
Geef hier het resultaat eens door.

Eerst stond er geen deskop item dan heb ik het er zelf opgezet en als ik op eigenshappen druk en dan op bestand locatie openen kom ik uit bij ontspanningen.

Bij algemeen stond dat het hier stond C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Games dan ben ik naar daar gegaan maar dat was ontspanning en kon ik niet in de map gaan :(

Ik bedoel: als je op het icoontje van FSX dubbelklikt, start FSX dan gewoon?

Goed, ik moet nu ven weg. Vanmiddag zal ik eens FSX onder Win 7 installeren op mijn reserve PC en kijken waar die dat dan neerzet. (Ik gebruik op mijn standaard PC nog Windows XP, want daar lopen programma's als FSX en FS2004 wel zo lekker op :-)

Ik heb ook een windows xP maar die is een beetje vol die heeft nog maar 2gb xD

Bij algemeen stond dat het hier stond C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Games dan ben ik naar daar gegaan maar dat was ontspanning en kon ik niet in de map gaan :(

Ik heb FSX onder Windows 7 aan het installeren gezet en standaard wordt FSX gezet op C:\Program Files\Microsoft games\Microsoft Flight simulatorX

Nu zijn er twee mogelijkheden: of je kijkt in de verkeerde map, of je hebt FSX niet goed geinstalleerd.

bij mij staat hij op:C:\Program Files (x86)\Microsoft Games\Microsoft Flight Simulator X\fsx.exe

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan