Helpmij.nl
Helpmij.nl
Helpmij.nl
Steun Helpmij.nl! Klik hier     Computerprobleem? Klik hier!

Weergeven resultaten 1 tot 3 van 3

Onderwerp: windows 7 geeft geen geluid

Vraag is niet opgelost

windows 7 geeft geen geluid

Ik krijg geen geluid op windows. Wat is er aan de hand_ Kan iemand mij aub helpen_ Alvast bedankt, want de pc geeft aan dat digh hefition audio driver wel geinstaleerd is maar dat mijn koptelefoon niet aangesloten is terwijl ik hem wel aangesloten heb.
    Laatst aangepast door Mik Zjegger : 10 augustus 2011 om 21:45 Reden: vraag op orde gebracht
    Alles is makkelijk en simpel zolang je het als makkelijk beziet. Als je iets als makkelijk en simpel beziet, al lijkt het moeilijk, zal het toch makkelijk en simpel voor je zijn. Luiheid is de grootste vijand van de mensheid. Oefenen baart kunst. Heb je doel in zicht voor motivatie.

Giga Senior hoogteijling's avatar
    Afstand tot server
    ±151 km
    Ik denk dat je ergens in je geluidsinstellingen moet vertellen waar je geluid uit moet komen (HDMI, Realtek, of.......)

Groeten Marcel
    Wie niet vraagt blijft dom!! (Of is al heel slim)

Het is al opgelost. Jullie weten ook niet alles. Moest drivers installeren. Adims jullie mogen de topic sluiten. bedankt.
    Laatst aangepast door malvado : 12 augustus 2011 om 11:28
    Alles is makkelijk en simpel zolang je het als makkelijk beziet. Als je iets als makkelijk en simpel beziet, al lijkt het moeilijk, zal het toch makkelijk en simpel voor je zijn. Luiheid is de grootste vijand van de mensheid. Oefenen baart kunst. Heb je doel in zicht voor motivatie.

• Dit topic is automatisch gesloten omdat er sinds vier maanden niet meer op gereageerd is.

Indien gewenst kan de topicstarter een verzoek tot heropening indienen.
  • Berichtenregels

• U mag geen nieuwe vragen starten.
    • U mag niet reageren op berichten.
    • U mag geen bijlagen versturen.
    • U mag uw berichten niet bewerken.
    •  
    Helpmij.nl
    Helpmij.nl

Helpmij.nl en business

Partners
    Sponsoren
    Linkpartners