Veiligheidscertificaat op elke site verlopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lucdewit

Gebruiker
Lid geworden
24 aug 2008
Berichten
31
Hallo,

Sinds een aantal dagen heb ik wat problemen met mijn pc, waardoor ik besloten heb alles opnieuw te installeren op de pc.

Na dit gedaan te hebben, geeft elke browser de volgende melding:
"Het veiligheidscertificaat van deze site is verlopen"
of iets soortgelijks. Vreemde is dat mijn laptop hier geen last van heeft, het probleem zit dus in de computer ergens. Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen?

Op de computer draait Windows 7 64-bits, en hij is met een kabel aan het netwerk verbonden.

Groeten Luc
 
Ligt aan de de site. Je kunt je browser de opdracht geven er geen aandacht aan te besteden. Als je bij deze sites op het "slotje" clicked en je vraagt informatie staat er waarschijnlijk een verlopen datum
 
Het gebeurd me op elke site, en nogmaals, mijn laptop heeft hier geen last van. Kan dus niet aan de site liggen lijkt me.
 
Het lijkt erop dat het probleem is opgelost. Waardoor het opgelost is weet ik helaas zelf ook niet.
 
Vermoedelijk was een "Hoofd" certificaat op jou machine verlopen die door een update van Microsoft weer bijgewerkt is.

@Wampier het negeren van een systeem wat ervoor zorgt dat jij kan zien dat je ssl verbinding met een veilige server is lijkt me geen goed idee. Helemaal niet als je niet weet om welk certificaat het gaat.
 
Dat zal het inderdaad zijn geweest, heb vandaag een ****load aan updates binnen windows 7 uitgevoerd. :) Bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan