Goedemorgen,
Ik zit met een vraag waar ik niet helemaal goed uit kom.
Ik heb in Word 2 velden (bladwijzers) met verschillende waarden.
Deze wil ik graag bij elkaar optellen via VBA.
Dit totaal wordt dan weer als bladwijzer toegevoegd aan het document.
Ik gebruik onderstaande code.
ActiveDocument.Bookmarks("totaal").Select
TextBox6 = (TextBox3) + (TextBox4)
Alleen op het moment dat ik 40,25 + 40,75 gebruik maakt hij er 40.2540.75 van.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat de uitkomst netjes 81,00 gaat worden ?
Ik zit met een vraag waar ik niet helemaal goed uit kom.
Ik heb in Word 2 velden (bladwijzers) met verschillende waarden.
Deze wil ik graag bij elkaar optellen via VBA.
Dit totaal wordt dan weer als bladwijzer toegevoegd aan het document.
Ik gebruik onderstaande code.
ActiveDocument.Bookmarks("totaal").Select
TextBox6 = (TextBox3) + (TextBox4)
Alleen op het moment dat ik 40,25 + 40,75 gebruik maakt hij er 40.2540.75 van.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat de uitkomst netjes 81,00 gaat worden ?