terug van vakantie, internet doet het niet meer?

Status
Niet open voor verdere reacties.

geert670

Gebruiker
Lid geworden
15 mei 2011
hallo, ik kwam gister net terug van vakantie en wou ik vandaag even mails checken enzoo,,
maar internet doet het niet ik moet het wachtwoord opeens invoeren normaal nooit ook niet met een wlan kabel. de andere laptop zegt, er is mogelijk een probleem met de dns configuratie (mogelijk is de server neit actief)

al ipconfig/renew ipconfig/release ,ipconfig/flushdns ipconfig/registerdns geprobeerd ?

he ron dat heb ik al geprobeerd wou niet:S en hicham wat gebeurt er dan:$

vernieuwing van ip adressen en de dns wordt ververst .gateway wordt ook ververst

ha ha oke snap het niet gebeurt er niks raars heb niet veel verstand dus? is het verstandig?

Laatst bewerkt:
jah is het eerste wat ik zou doen en probeer desnoods verbinding aan en uit te zetten.

zou ik op een manier mijn wachtwoord terug kunnen krijg (achterkant router) en dan op mijn persoonlijke laptop doen waar het om gaat? de andere is van mijn ouders (ps windows 7 ultimate 64bit)

hmm heb je geen wachtwoord ? dit is geen software probleem ?
ligt aan je provider volgensmij enigste oplossing je provider bellen hun informeren en hun zouden eventueel de wachtwoord kunnen opgeven

ik heb wel een wachtwoord als het goed is:$ want is beveiligd maar ik heb het gedaan via een knop die verbind je dan met de router op de router:$

kan je ook gewoon de wachtwoord invoeren meestal is de knop op een router een wireless connector meestal bedoelt om internet op je psp te kunnen hebben

nog steeds niet gelukt hij heeft wel internet maar dan is er geen netwerk toegang of internet toegang:$

owja mis ligt het hier aan ik heb laatst een nieuwe xbox aan geschaft kreeg hem niet op internet :$ heb ik het via een netwerk brug gedaan die heb ik verwijdert:$

owja mis ligt het hier aan ik heb laatst een nieuwe aan geschaft kreeg hem niet op internet :$ heb ik het via een netwerk brug gedaan die heb ik verwijdert:$

heb net een vriend gesproken die zei als je hem gewoon reset is alles als vroeger:P
maar is dat zo gewoon het oude wachtwoord enzo:$:$

nog steeds niks:$ maar ook als ik het met de lan kabel doe zegt hij geen internettoegang iemand die me kan helpen:$

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan