Registry fouten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lode2008

Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2010
Bij een scan van een Registry scnprogramma, staan er veel fouten op de laptop.
Hoe kan ik die op een gratis manier verijderen.
Steeds is de scanner free maar om te verwijderen id het betalen.
Bestaat er zulk een gratis programma of is er een andere manier om dit alle te herstellen of te verwijderen.
Groetjes
Lode

Registery programma's doen vaak meer slecht dan goed!

Om welk programma gaat het?

Zulke programma's beloven inderdaad veel "fouten" te herstellen. Maar in werkelijkheid is die 'beloofde' herstelling pas beschikbaar als je gaat betalen. En dan nog is de kans groot dat ze de fouten niet effectief worden opgelost of dat het wel registerfouten waren. Ze willen gewoon dat je hun product aanschaft.

Lees ook dit eens, volgens iemand bevat het spyware en manipuleren ze je d.m.v. Golden Award die zogezegd hebben verdient.. Zou me niets verbazen.. ; http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/614635-Uniblue-virus

Daarentegen "Veilig" Opruimen van je PC kan met;

Ccleaner (hierin zit ook een register opruimer)
ATF-cleaner
Auslogics Disk Defragment of de Windows defragmenteer tools.

Laatst bewerkt:
Dat van die Registry programmas, dat die trachten hun software te verkopen, dat vermoeden heb ik ook al jaren.
Maar door er hier nu eens navraag over te doen, weet ik dat ik daar niet en dat heb ik ook nog nooit gedaan, op ingaan.
Ccleander gebruik ik ook al jaren en geregeld doe ik een registerscan.
Ccleaner is veel gemakkelijker en vlugger te gebruiken dan het configuratiescherm.
En toch melden die gasten nog fouten. Maar dat is nu hun truc om te verkopen.
Dank voor uw advies
Groeten
Lode

Maak gebruik van ccleaner of eusing registercleaner free.
Beide zijn gratis en zonder enig poespas.
Voor alles wat betreft het register, maak een backup van je register.
Beide programma's bieden die optie.

Gebruik alsjeblieft niet zulke programma's, er klopt grootte deels toch geen zak van! Ze geven meer fouten aan dan dat er werkelijk zijn, het is pure geldklopperij, zei willen dat jij schrikt van zo veel fouten en dat jij dat programma vervolgens (volledig) gaat kopen.

Gebruik dan een vertrouwelijk programma; zoals Ccleaner, heeft de zelfde functie erin. Veilig en kosteloos; http://www.piriform.com/CCLEANER

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan