school beveiliging omzeilen

Status
Niet open voor verdere reacties.

maffethomas

Gebruiker
Lid geworden
3 sep 2010
Berichten
129
hallo

weet iemand hoe ik de beveiliging van een schoolnetwerk moet omzeilen, ik mag gamen in de les maar dat word geblokeerd omdat het online is.

HELP!!!

ik weet niet of iemand mij hiermee mag helpen

b.v.d.
 
Dat lijkt me niet de bedoeling!
Of het nu op school is of elders. Beveiliging is er niet voor niets.
 
Hoi,

Als dat zou mogen zou hij ook wel kunnen zorgen dat de beveiliging eraf kon;) denk inderdaad dat het niet de bedoeling is.
En heb het idee dat we je daar hier niet mee kunnen/mogen helpen
 
Laatst bewerkt:
en hij bedoelt daar ook echt een online shooter mee !

bedoelt hij niet gewoon een spelletje op internet zoals DIT ?
 
oke en je kan de leraar niet om hulp vragen

hij zegt dat je mag gamen dus dan kan hij je toch ook wel vertellen of het niet kan of wel kan

meestal heb je op school een systeem beheerder die toestaat wat er wel en niet mag
 
a. Wij kunnen hier op het forum niet inschatten welke apparatuur en instellingen worden gebruikt op het schoolnetwerk. Dus zelfs al zouden we willen helpen, dan weten we niet waar de blokkade zich bevindt.
b. Als de leraar toestemming geeft om te gamen, dan moet de leraar het maar melden bij de systeem-/netwerkbeheerder van school. Die systeem-/netwerkbeheerder moet dan maar beoordelen of het mogelijk is om het te regelen en hoe dan precies.

Tijs.
 
Het kan nooit de bedoeling zijn dat er programma's wordt geïnstalleerd door de leerlingen zelf.
Tevens zijn de poorten vast dicht gedaan van WOW dit met betrekking tot de veiligheid van het netwerk.
 
Niet alleen beveiliging. Ook de bandbreedte wordt een probleem als iedereen gaat zitten gamen
Beveiliging zit er niet voor niets op en dus zouden we eigenlijk dit soort topics moeten negeren.

Ron
 
Deze gaat op slot, reden lijkt me duidelijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan