Welke Laptop is beter? Asus K53SV-SX146V of Samsung RV720-S02

Status
Niet open voor verdere reacties.

xl3killers

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2009
Hallo allemaal.

Ik ben van plan om een nieuwe laptop te kopen behalve ik weet niet welke goed is

ik heb 2 laptops uitgekozen maar weet niet welke beter is de Asus K53SV-SX146V of de Samsung RV720-S02 ?? Welke merken laptops zijn goed ? welke laptop is beter? weet Iemand nog andere laptops die goed zijn?

Hoi,

Van specificatie is de Asus wat beter (betere videokaart) En qua merk is hij ook denk ik wat beter maar zal ook een positieve ervaring ter grondslag leggen. Maar denk dat Toshiba Asus en msi op het ogenblik wel de merken zijn.

Ja ik heb al vaker gehoord dat asus goeie laptops heeft heeft iemand ervaring met samsung?

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Van specificatie is de Asus wat beter (betere videokaart) En qua merk is hij ook denk ik wat beter maar zal ook een positieve ervaring ter grondslag leggen. Maar denk dat Toshiba Asus en msi op het ogenblik wel de merken zijn.

wrm zijn sony laptops zo duur?

Hoi,

Dat vind ik ook daarom had ik hem ook niet genoemd ik denk dat je voor de naam betaald.

Heb de RV720 had eerst een asus na 2 dagen beeld kapot nou onder garantie terug voor reparatie week 3 dagen later had ik hem weer dus ik zat op internet ging opeens het geluid uit en aan en ga zo maar door nou weer garantie reparatie had ik hem terug was waarschijnlijk door het vervoer 1 scharniertje los geraakt nou ik terug ben 2 x voor repartie geweest ik wil een nieuwe en weer kapot nou hadden ze niet dus 3 weken op Asus distribiteur wachten dus uiteindelijk gecanceld en RV720 besteld geld terug van de winkel en ben zeer tevreden over de Samsung raad hem je ook aan omdat de so1 een I3 heeft en so2 een I5 maar hij is zeker sneller en energiezuinger ook bij zwaardere games oa IV dus raad de samsung aan.
Ik had deze Asus:ASUS G53JW 3D

@Sebass:Gaarne gebruik maken van leestekens.Gebruik de knop:Bericht aanpassen.

Laatst bewerkt:
Hoi,

Ja onder de Mercedessen zit ook wel eens een misser.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan