Beste nieuwsbrief-medewerkers,
Ik ben al een tijdje aangemeld voor de Helpmij nieuwsbrief, alleen heb ik het laatste exemplaar (die van september) nooit ontvangen. (Ik heb ook bij 'Spam' e.d. gekeken)
Ik weet zéker dat ik aangemeld was, daar ik eerst ook de nieuwsbrieven van augustus e.a. heb ontvangen.
Ik heb me opnieuw aangemeld voor de nieuwsbrief, maar ik vind het jammer dat ik nu die van september niet als mail heb. Is er een mogelijkheid dat ik die nog krijg?
Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Klik dan gelijk "vraag is opgelost" aan.
Groetjes..........
Ik heb september helaas ook niet met de mail binnen gekregen.
grtz Lex
Op e-mails over computerproblemen reageer ik niet meer, daar is het forum voor.
16 augustus 2001 - 2011 is tien jaar lid van Helpmij.nl
Dat zal ik met beheer opnemen, wij als redactie kunnen daar verder niks aan doen.
Ben je nog niet geabonneerd op de nieuwsbrief van Helpmij.nl? Dan wordt het echt de hoogste tijd om een abonnement te nemen, want onze nieuwsbrief is gratis en staat vol met interessante artikelen. Elke maand weer.
Groet, Cor.
Kan me voorstellen, dat de redactie hier zelf niets aan kan doen, maar het is goed dat er een signaal afgegeven wordt.
(hotmail)
Laatst aangepast door crash : 12 september 2011 om 17:44
grtz Lex
Op e-mails over computerproblemen reageer ik niet meer, daar is het forum voor.
16 augustus 2001 - 2011 is tien jaar lid van Helpmij.nl
Ik hoorde van Ben dat hij hem ook niet ontvangen heeft...
Er zijn zeker wel mensen die de NB hebben ontvangen. In mijn naaste omgeving ken ik niemand die de NB niet heeft ontvangen.
Ben je nog niet geabonneerd op de nieuwsbrief van Helpmij.nl? Dan wordt het echt de hoogste tijd om een abonnement te nemen, want onze nieuwsbrief is gratis en staat vol met interessante artikelen. Elke maand weer.
Groet, Cor.
En hier heeft ook iedereen hem ontvangen(UPC)
Laatst aangepast door mumzel : 11 september 2011 om 23:10
ik heb hem ook ontvangen @home gebruiker.
niet ontvangen vermeld even de provider erbij.
Mijn nieuwsbrief komt normaal via @helpmij,dat gekoppeld is aan mijn Gmail-account, binnen. Dus zou het niets met de provider (Online) van doen moeten hebben.
Grtjzzz uit de stad van André Rieu !
ik heb hem ook ontvangen (ziggo)
Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Klik dan gelijk "vraag is opgelost" aan.
Groetjes..........
Heb je al een brief naar beheer gestuurd? Of die link bekeken van Bertus? Daar staat de nieuwsbrief de hele maand en als hij daar niet meer staat staat hij in vorige uitgaven. dan kun je kopie paste doen en hem naar jezelf mailen![]()
Dat zijn goede opties die je aandraagt, maar het is niet de juiste weg. Als beheer zou reageren op mijn mails over dit onderwerp dan kan er naar een structurele oplossing worden gezocht en hoeven er geen noodoplossingen te worden aangedragen.
Groet, Cor.
Prima, dan kopiëer en plak ik de nieuwsbrief in een mail en stuur ik die naar mezelf. Stom dat ik daar niet zelf aan had gedacht.
Dit topic gaat op opgelost als CorVerm reactie heeft gehad van beheer.
Bedankt iedereen voor zijn/haar berichtje.
In IE: bestand>verzenden>pagina per e-mail... werkt ook![]()
Grtjzzz uit de stad van André Rieu !