Sinds een tijdje als ik me aanmeld krijg ik deze errors:
-
Ik open een nieuw project met visual basic, Maak een Form met een aantal buttons, die linken naar een site.. Ik sla het netjes op op mijn bureaublad, zodra ik dat bestand open kom ik weer in visual basic en krijg ik dit:
+
-
+
-
+
En als ik op ok klik krijg ik deze error:
+
http://tinypic.com/r/20h4krc/7[IMG]
-
Wat moet ik nu doen? Want ik wil zegmaar het programma krijgen die ik ook zie zodra ik op het ''Play'' Tekentje klik..
+
Hoe los ik dit op?:(:(
-
Ik open een nieuw project met visual basic, Maak een Form met een aantal buttons, die linken naar een site.. Ik sla het netjes op op mijn bureaublad, zodra ik dat bestand open kom ik weer in visual basic en krijg ik dit:
Code:
Public Class Form1
Private Sub Form1_Load(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles MyBase.Load
End Sub
Code:
Private Sub Button1_Click(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles Button1.Click
Process.Start("www.hyves.nl")
End Sub
Code:
Private Sub Button2_Click(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles Button2.Click
Process.Start("www.twitter.com")
End Sub
Code:
Private Sub Button3_Click(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles Button3.Click
Process.Start("www.facebook.com")
End Sub
Code:
Private Sub Button4_Click(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles Button4.Click
Process.Start("www.dumpert.nl")
End Sub
-
Code:
Private Sub Button5_Click(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles Button5.Click
Process.Start("www.ongein.nl")
End Sub
-
Code:
Private Sub Button6_Click(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles Button6.Click
Process.Start("www.tagged.com")
End Sub
End Class
En als ik op ok klik krijg ik deze error:
+
http://tinypic.com/r/20h4krc/7[IMG]
-
Wat moet ik nu doen? Want ik wil zegmaar het programma krijgen die ik ook zie zodra ik op het ''Play'' Tekentje klik..
+
Hoe los ik dit op?:(:(
Laatst bewerkt door een moderator: