Error in VB

Status
Niet open voor verdere reacties.

ProxyPro

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2011
Sinds een tijdje als ik me aanmeld krijg ik deze errors:

-
Ik open een nieuw project met visual basic, Maak een Form met een aantal buttons, die linken naar een site.. Ik sla het netjes op op mijn bureaublad, zodra ik dat bestand open kom ik weer in visual basic en krijg ik dit:

Code:
Public Class Form1

Private Sub Form1_Load(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles MyBase.Load

End Sub
Code:
 Private Sub Button1_Click(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles Button1.Click
 Process.Start("www.hyves.nl")
 End Sub

Code:
 Private Sub Button2_Click(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles Button2.Click
 Process.Start("www.twitter.com")
 End Sub

Code:
Private Sub Button3_Click(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles Button3.Click
 Process.Start("www.facebook.com")
 End Sub

Code:
 Private Sub Button4_Click(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles Button4.Click
 Process.Start("www.dumpert.nl")
 End Sub
+
Sinds een tijdje als ik me aanmeld krijg ik deze errors:
-
Code:
Private Sub Button5_Click(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles Button5.Click
 Process.Start("www.ongein.nl")
 End Sub
+
7

-
Code:
Private Sub Button6_Click(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles Button6.Click
 Process.Start("www.tagged.com")
 End Sub
 End Class
+
En als ik op ok klik krijg ik deze error:
+
http://tinypic.com/r/20h4krc/7[IMG]
-
Wat moet ik nu doen? Want ik wil zegmaar het programma krijgen die ik ook zie zodra ik op het ''Play'' Tekentje klik..
+
Hoe los ik dit op?:(:(

Laatst bewerkt door een moderator:
Windows XP is wat anders dan Visual Basic kortom verkeerde sectie. Mod is ingelicht om te verplaatsen.

Laatst bewerkt:
Hoezo verkeerde sectie? Ohhhhh ****!! In windows XP geplaatst.. :S Ik verwijder hem zo snel mogelijk!

Nee niet verwijderen, ik schrijf dat mod is ingelicht om te verplaatsen.

Vraag in originele staat teruggebracht.

@ProxyPro: Even voor de duidelijkheid, dít is dus het topic waar je in verder mag. :P Ik heb net alle gesloten topics gezien.

Klik eens op 'Build' en kijk dan in je projectmap. Daar staat een map die heet 'Debug'. Daarin staat een *.EXE die je moet hebben. Succes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan