kernel? kritiek fout heb hulp nodig aub

Status
Niet open voor verdere reacties.

healme112

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2010
Berichten
37
Hoi ik heb jullie hulp nodig aub.

ik was vandaag rond 23uur op een chat tool paltalk

mijn hele pc liep vast ik moest handmatig afsluiten

na het opnieuw starten zat mijn logboek vol met fouten

Naam van toepassing met fout: mmc.exe, versie: 6.1.7600.16385, tijdstempel: 0x4a5bc808
Naam van module met fout: KERNELBASE.dll, versie: 6.1.7601.17651, tijdstempel: 0x4e21213c
Uitzonderingscode: 0x00000000
Foutoffset: 0x000000000000cacd
Id van proces met fout: 0x1634
Starttijd van toepassing met fout: 0x01cc72659bebcf83
Pad naar toepassing met fout: C:\Windows\system32\mmc.exe
Pad naar module met fout: C:\Windows\system32\KERNELBASE.dll
Rapport-id: 03c94687-de59-11e0-a9c5-e0b9a599a723


Het systeem is opnieuw opgestart zonder eerst correct te worden afgesloten. Deze fout is mogelijk veroorzaakt doordat het systeem niet meer reageert of is vastgelopen of doordat de stroom is uitgevallen.

ik krijg dit als kritiek weergegeven en de rest niveau zijn fouten

het is nu 3:22 ben er nog steeds mee bezig ik heb me antivirus gedraait en ccleaner

en updates gedaan maar niks tegen gekomen mijn broer is zelf systeembeheerder maar die heeft het te druk wat kan ik doen ? :(:(:(
 
Kreeg je een Blauw Scherm tijdens het vastlopen?

Zo ja;

Download de free home edition van WhoCrashed naar je bureaublad via klik hier en installeer de tool via klikken/dubbelklikken op "whocrashedSetup.exe"

Nadat 'WhoCrashed' is opgestart, klik je op de "Analyze" knop.

Selecteer nu de inhoud van het venster, kopieer dit en post het resultaat in je volgende post.
 
Kreeg je een Blauw Scherm tijdens het vastlopen?

Zo ja;

Download de free home edition van WhoCrashed naar je bureaublad via klik hier en installeer de tool via klikken/dubbelklikken op "whocrashedSetup.exe"

Nadat 'WhoCrashed' is opgestart, klik je op de "Analyze" knop.

Selecteer nu de inhoud van het venster, kopieer dit en post het resultaat in je volgende post.

nee zwart scherm leuk progama maar ik krijg No valid crash dumps have been found on your computer

heb een klein vermoede dat paltalk het oorzaak is heb het net weer gedownload paltalk zelf en kreeg een klein hangin en mijn firewall liep vast kreeg dit als melding in me logboekje Microsoft-Windows-Kernel-EventTracing/Admin De sessie Circular Kernel Context Logger is niet gestart met de volgende fout: 0xC0000035
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan