voorraad beheer

Status
Niet open voor verdere reacties.

leroyhermans

Gebruiker
Lid geworden
1 apr 2011
Berichten
72
hallo,
ik ben bezig met visual basic (gebruik visual basic 2010 professional)
en ik wil voor mijn stage een voorraad beheer programma maken met data base zodat ik producten kan toevoegen en bijv wanneer er nog maar 2 in voorraad zijn moet er een knop zijn die een query genereert die mij een lijstje met alle producten instaan waarvan er nog maar 2 in voorraad zijn. ook wil ik een tabel hebben waarin alle producten staan en ik kan zien hoeveel er nog in voorraad zijn het liefst ook nog de prijzen van de producten. dit alles wil ik in een database zetten en uitlezen via vb is dit mogelijk en zo ja hoe kan ik dit het beste aan pakken??

met vriendelijke groet,
leroy hermans

e-mail: leroy.hermans@ziggo.nl
 
Ik denk dat je de vraag beter in het VB forum kunt stellen; dit forum is voor VBA; oftwel: Visual Basic toegepast vanuit een Office applicatie, zoals Access of Excel. Ik krijg de indruk dat jij de hele applicatie in VB wilt bouwen...
 
nou dt database zelf wilde ik eigenlijk in access maken als dat de beste optie zou zijn
 
Dit is een voorbeeldje van een db die in het Access forum een tijdje geleden is gebruikt. Ik heb er wat aan gemodificeerd indertijd; kijk maar eens of je er iets aan hebt.
 

Bijlagen

  • Voorraad Mutaties.rar
    49,1 KB · Weergaven: 173
dit is niet egt wat ik zoek ik wil dit alles in access alleen de database en dan zelf een skin bouwen met visual basic nu is de skin niet het grooste issue maar ook moet er een form in zitten wat aangeeft de product namen-aantal in voorraad dit kan ik ook zelf maken dus ik ga eens wat dingetjes proberen en dan laat ik hier het resultaat zien en of dit is wat ik zoek maar voor nu ziet het er al redelijk goed uit bedankt.
 
ik heb het eens goed bekeken en ik kom tot de conclusie dat dit de perfect mal/voorbeeld is voor mijn idee
ik ga de database bouwen met dit als voorbeeld dus ik gebruik deze database zelf niet maar ik gebruik hem wel als voorbeeld

badankt ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan