Helpmij.nl
Helpmij.nl
Helpmij.nl
Steun Helpmij.nl! Klik hier     Computerprobleem? Klik hier!

Weergeven resultaten 1 tot 3 van 3

Onderwerp: vraag uitbetaling Affiliate programma Tradetracker

• Vraag is niet opgelost

vraag uitbetaling Affiliate programma Tradetracker

Hallo, ik ben nieuw en ik snap nog niet zo veel van tradetracker.
    Mijn accountsaldo ziet er nu zo uit:

Er is dus al 38 euro geaccepteerd en er is 8 euro nog niet betaald door de merchant. Maar nu had ik dus de vraag, hoelang duurt het ongeveer voordat dat geld wel word betaal door de merchant en als de merchant het dan heeft betaald, wat gebeurt er dan ?

Alvast bedankt

Mega Honourable Senior Member csshunter's avatar
    Er is dus al 38 euro geaccepteerd en er is 8 euro nog niet betaald door de merchant.
    Die 38 euro is óók nog niet door de merchant betaald. Want daarvoor heeft deze van TT nog geen rekening ontvangen!

Als ik het goed begrijp is door "het systeem" van TT genoteerd dat je nog € 72,72 tegoed zou hebben.
    De € 72,72 bestaat uit de volgende bestanddelen:

1. Een bedrag van € 8,06.
    Die € 8,06 is door TT aan de merchant *) in rekening gebracht, maar dat heeft de merchant nog niet betaald aan TT, zeggen ze.
    En volgens de Algemene Voorwaarden van TT moet de merchant éérst aan TT betaald hebben, voordat TT aan jou gaat uitbetalen.
    • Over hoe lang een merchant er over mag doen om het bedrag aan TT te betalen, staat niets in de Algemene Voorwaarden... misschien is dat bij je aanmelding bekend gemaakt, of staat het ergens anders op je account bij TT?
    • Het uitbetalen van TT aan jou gebeurt 1x per maand.
    • Maar als het bedrag onder de € 25,- ligt, krijg je die maand niets, en wordt het bedrag bijgeschreven voor het saldo van de volgende maand (net zo lang tot er minstens € 25,- door TT aan jou verschuldigd is; dan gaan ze het bedrag uitbetalen).

2. Van de € 72,72 blijft dan nog € 64,66 over.
    Die € 64,66 is nog niet door TT aan de merchant in rekening gebracht!
    • Zolang dat niet gebeurd is, en zolang vervolgens de merchant nog niet betaald heeft, krijg je dus niks.
    • Over hoe lang TT er over mag doen om een bedrag aan een merchant in rekening te brengen, staat niets in de Algemene Voorwaarden. Alweer: misschien ergens anders?

3. De € 64,66 die door TT nog niet aan de merchant als "kom maar over de brug" is doorgegeven, is opgebouwd uit twee delen:
    • Een bedrag van € 38,16 dat al wel door TT geaccepteerd is, maar toch nog niet is doorberekend aan de merchant. Wanneer ze dat wel gaan doorberekenen (de erop volgende maand?) staat er niet bij; en dan moet dus eerst de merchant nog over de brug komen. Dan kan je de maand nadat de merchant aan TT betaald heeft, je geld verwachten.

• Een bedrag van € 26,50 dat "onder beoordeling" is. Wat dat betekent, hoelang dat duurt e.d.: niets over in de Algemene Voorwaarden. Daarna dus weer het circus: rekening van TT aan merchant, wachten op binnenkomst van het bedrag, en dan pas storting aan jou (als het bedrag hoog genoeg is).

=====
    Samengevat: voor zover ik het kan overzien, kan het best nog wel een tijdje duren.
    Maar hoe lang, daar kan ik geen zinnig woord over zeggen ...
    Misschien iemand die zelf ook bij TT zit?
    • Bij het lezen van de Algemene Voorwaarden zie ik trouwens wel veel staan over de verplichtingen die je als affiliate hebt, maar nauwelijks iets over de verplichtingen die ze als TT aan jou hebben. Of dat ergens anders ("onder geheimhouding", want je mag niets over hun systeem zeggen) aan jou is bekend gemaakt, mag ik niet weten!

Met vriendelijke groet,
    CSShunter
    ______
    *) "Merchant" is dus in gewoon Nederlands: de adverteerder die bij jou op de site staat.
    In het Engels klinkt dat natuurlijk veel deftiger.
    Laatst aangepast door csshunter : 22 september 2011 om 22:32

Heel heel erg bedankt voor uw antwoord, alles is me nu duidelijk!

Berichtenregels

• U mag geen nieuwe vragen starten.
  • U mag niet reageren op berichten.
  • U mag geen bijlagen versturen.
  • U mag uw berichten niet bewerken.
  •  
Helpmij.nl
Helpmij.nl

Helpmij.nl en business

Partners
Sponsoren
Linkpartners