Geen verbinding met whatsapp server

Status
Niet open voor verdere reacties.

leonvsc

Gebruiker
Lid geworden
11 jul 2011
Berichten
46
Hallo

Ik heb een iPod touch 4g die gejailbreakt is daar heb ik gister whatsapp op geïnstalleerd maar als ik dan mijn nummer invoer van mijn mobiel dan geeft hij geen verbinding met de whatsapp server kunnen jullie mij helpen mijn nummer is nog niet geactiveerd

Leon
 
Probeer eerst eens een nummer in te voeren die wel actief is!
Dus een prepaid (mirco)sim kaartje er in te doen.
 
Je moet hem ook niet jailbreaken. Daarom doet hij het denk ik niet.
 
Het is een iPod touch daar kan ik geen simkaart instoppen maar met mijn nummer is niet geactiveerd bedoel ik in whatsapp
 
WhatsApp werkt niet op de iPod touch, hiervoor is een Simkaart nodig aangezien er nummers nodig zijn om mee te 'praten'.
 
maar ik kan toch wel mijn mobiele nummer van mijn mobiel invoeren als het goed is werkt het dan wel denk ik maar als ik mijn nummer invoer geeft hij aan dat er geen verbinding met de whatsapp server is hoe kan ik dat dan oplossen
 
Whatsapp

Ik heb precies dezelfde probleem ik heb mijn iPod touch 4g gejailbreakt ik heb nu iOS 5 op maar elke keer als ik mijn nummer in voer staat er:geen verbinding met whatsapp-server. Probeer later opnieuw.
Ik moet snel weer kunnen whatsappen :(
 
Ik denk het al te weten! Whatsapp gaat via contacten en telefoonnummers. En met een iPod kan je niet bellen. Dus ik zou aanraden om Ping Chat te gebruiken. Dit gaat niet via contacten en telefoonnummers, maar af en toe kan het storingen geven, dit komt omdat het ook ontwikkeld is voor BlackBerry
 
Ik denk niet dat het daar aan ligt maar heeft iemand een oplossing want niet iedereen heeft pingchat.
 
Maar whatsapp gaat via telefoonnummers! Dat kan je niet op een iPod gebruiken!
 
@leonvsc ik heb de oplossing :D. Eerst ga je whatsapp verwijderen dan ga je naar cydia en zoek je Whatspad (die is gratis) en installeer je dat daarna ga je via installous whatsapp weer downloaden als het goed is zal het werken maar na whatsapp te hebben gedownload moet je je toestel Respingen.
Succes
 
Whahahaha jij zegt dus dat ik krokante kroket dom ben... Moet je horen wie het zegt
 
Ik heb tenminste de oplossing op zijn vraag en wtf is jou taak dan beetje lopen zeggen had je maar hier moeten jailbreaken en dat het op iPod niet werkt aap
 
Ben jij autistisch ofzo?

Serieus gek waar scheld jij allemaal mee jij bent echt zielig ik ken iemand die ****** heeft en iemand die autistisch is. Jij zal het echt niet leuk vinden als jij dat zelf hebt. Gwn echt niet doen je krijgt echt een slechte reputatie bij iedereen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan