Beste Mede-Helpmijers, Redactieleden, wedstrijdleiding enz enz
Ik kreeg vanmorgen een mail waarin stond dat ik de trotse winnaar van een Ipad2 ben geworden i.v.m. de vakantiefoto-wedstrijd. Hier ben ik natuurlijk ontzettend blij mee en ik wil graag via dit topic iedereen bedanken.
Bedankt aan iedereen die deze wedstrijd mogelijk maakten, bedankt aan iedereen die op mij gestemd hebben, bedankt aan alle anderen die meededen aan de wedstrijd (ik vond trouwens dat er een paar heel goeie foto's bijwaren, bedankt aan iedereen op dit forum.
Bedankt
Groet Ger
Wahw, proficiat dat is nog eens een leuk cadeau.![]()
Dan sluit ik mij daarbij aan !!
Ook ik ontving een mail en had gisteravond in de Nieuwsbrief al gelezen dat ik door de vakjury als winnaar ben beoordeeld. Dank hiervoor, het viel niet mee de foto zo georganiseerd te krijgen !!
De prijs, een mooie watervaste en shockproof Olympus camera komt goed terecht en gaat naar mijn vrouw daar haar eerdere compact camera verdwenen is !!
Ger, ook jij van harte met je prijs hè !! Geniet ervan.....
T
Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd met jullie prijzen.![]()
Grtjzzz uit de stad van André Rieu !
Gefeliciteerd met jullie prijzen "lotgenoten".
Ik mag de tweede prijs ontvangen van de publieksjury.
Ben je nog niet geabonneerd op de nieuwsbrief van Helpmij.nl? Dan wordt het echt de hoogste tijd om een abonnement te nemen, want onze nieuwsbrief is gratis en staat vol met interessante artikelen. Elke maand weer.
Groet, Cor.
Krijgen we de winnende foto's ook te zien? Of ben ik te ongeduldig?
Grtjzzz uit de stad van André Rieu !
Gefeliciteerd, met je iPad 2. Ik ben 2de in de Random. Dus ik heb ook een aardig leuk prijsje!!
Dank jullie allemaal en diegene die met mij gewonnen hebben ook gefeliciteerd.
De winnende foto's staan in de nieuwsbrief afgebeeld (http://nieuwsbrief.helpmij.nl)
Ehhh neen.. Wel toevallig dat mijn hele familie uit Enschede komt en mijn achternaam dus vaak te horen is in Enschede (waar ik woon helemaal niet)
Ras in mijn naam komt door de muziek die ik luister, reggae. Veel reggae artiesten heten RasMickel, RasMohammed, RasDavid. Ras voor de naam is een Ethiopische titel, komt van de naam Ras Tafari Makonnen, de latere keizer van Ethiopië genoemd Haile Selassie. Op de meeste forums heb ik me RasG genoemd, op sommige forums ging dat niet en heb ik er zoals hier RasGer van gemaakt.
Bless Ger Roolvink
Laatst aangepast door rasger : 10 maart 2012 om 07:28
Laatst aangepast door frankwannet : 10 maart 2012 om 08:50