A2 Racer 4 - De Politie Slaat Terug op Windows 7?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Woutery

Gebruiker
Lid geworden
22 jun 2010
Hoi.

Ik was hier een jaar geleden ook, met mijn bevriezende pc.
Da's nu allemaal verholpen.

In ieder geval - ik heb een probleem.
Ik probeer A2 Racer 4 - De Politie Slaat Terug aan de praat te krijgen op Windows 7.

Hij gaat tot het menu, maar zoals ik al eerder hier ergens heb gelezen, zou ik de 3d kaart uit moeten zetten. Daar ligt het dus niet aan.
Ik heb op YouTube gezien dat ik de XP modus moest downloaden van Microsoft.
Ik heb er wel de juiste windows versie voor, maar dan is het probleem weer dat ik van die genuine-check-spullen moet downloaden van microsoft.

En ik heb geen legitieme Windows versie, en dat was al eens eerder gebeurt, en dat ging dus heel erg mis.

Maar dus - heeft er iemand een oplossing? Ik wil hem namelijk graag weer spelen!

Ja met compatibiliteit modus van windows 7, dus dat doe je zo:
Rechtermuisknop op het icoontje->Eigenschappen-> druk in dat venster op het tabblad "compatibiliteit"-> klik het vinkje aan en kies XP SP3-> en doe toeppassen en start het op.

Verder suc6 met het spelen.

Ik weet hoe dat werkt, ik ben echt geen n00b.

Maardus, dit werkt niet.
Ook al geprobeert om hem op 95 compatibiliteit te doen maar tevergeefs.

Volgens helpmij moet ik even een berichtje hier zetten.

Dus... kan iemand me helpen met het spel?

Denk trouwens dat het niet goed is geinstalleerd.

A2 Racer 1 tm 4 weer laten werken op windows7

Ey dude, ik weet precies wat je bedoel!

Ik heb ze gelukkig wel aan het werk gekregen, maar dan wel met een omzeiling, ik zal je vertellen hoe!

Ik heb VirtualBox OSE (vroeger van Sun Microsystems) gedownload van de Oracle website en heb vervolgens via VirtualBox zelf, een Windows 2000 ISO installatie, de oude windows geinstalleerd.

Elk oud Davilex spel, zoals onderandere A2Racer, maar ook Amsterdoom en Redcat wrken nu fantastisch.

Nu oet je wel er rekening mee houden dat virtualbox veel geheugen vraagt, maar desondanks zal je dat niet merken tijdens het gamen, want de spellen werken soms na mijn gevoel iets sneller dan vroeger.

Ik hoop dat ik je heb geholpen, mocht je vragen hebben ofzo, ken je me ook mailen of msn'n!

groeten, een mede A2-verslaafde :P:cool:

VirtualBox Oracle (™©® 11 feb 2009) - Download Pagina
- VirtualBox Downloadlink
- Extentie-pakket (audio & video) Downloadlink

*KNIP*

Laatst bewerkt door een moderator:
heb vervolgens via VirtualBox zelf, een Windows 2000 ISO installatie, de oude windows geinstalleerd.

Dus heb je Windows 2000 op je PC geinstalleerd? Ik heb veel bestanden op mijn PC staan en ik wil niet dat die verloren gaan. Wat bedoel je hiermee?

Oh, ik snap het. Gewoon installeren met virtualbox. Ik kreeg hem eerder bij het proberen met XP al niet goed aan de praat dus ik snapte het niet echt. Maar het is gelukt met het installeren. Nu A2 racer 4 nog.

Laatst bewerkt:
Nu heb ik een probleem dat de kleuren niet goed zijn. Hij kan gek genoeg niet hoger dan 16 bit, en het spel vraagt zelfs 256 bits! Ik kan het ook niet veranderen. Wat nu?

je moet wel het extentie pakket installere, als je windows 2000 heb geinstalleerd!

Start virtualbox
start je virtuele windows 2000
als je ben aangemeld en alles is klaar met laden, installeer dan de Virtualbox Extenties (voor video en audio)

dan heb je zelfs 32 bit

Ik wist eigenlijk niet waar ik het moest zetten of wat voor bestand het was, dus ik heb het maar links laten liggen *facepalm*. Maar ik zal het nu downloaden.

Geinstalleerd! Nu het spel even testen.

Huh? Ik kan nog steeds niks hoger kiezen dan 16 bits! Ik heb bij extensies het extensie-pakket geinstalleerd, en het zou moeten werken maar het doet het niet!

Laatst bewerkt:
@dezeeuw1986,

Je laatste link verwijderd.
Het is niet toegestaan te linken naar torent sites of aanwijzing te geven waar je iets kunt downloaden, waar men normaal voor dient te betalen.

Laatst bewerkt:
En nu? Ik kan nog steeds niet spelen want hij wilt niet hoger dan 16 bit!

Woutery

Ikzelf gebruik nog steeds Windows 2000 (niet in een virtuele machine, maar echt op mijn computer), dus ik heb dit probleem niet. :P

Maar, de oplossing is simpel. Download en installeer Microsoft VirtualPC 2007 op jouw computer, maak een virtuele machine aan, geef het een naam, de gewenste harde schijf-grootte en RAM-geheugen. Open de virtuele machine en installeer Windows 2000 erin. Als het geïnstalleerd is, heb je geen stuurprogramma's nodig voor video en audio. Het zit allemaal inbegrepen in de virtuele machine zelf. Installeer A2 Racer 4 - De Politie Slaat Terug, en spelen maar!

Ik speel A2 Racer 4 zelf ook nog. Ik vind het een zeer leuk spel. Qua schade die je auto kan oplopen overtreft A2 Racer 4 nog zelfs de nieuwste spellen van tegenwoordig. :D

@Markwiering: Zou je willen stoppen met reageren in oude topics.;)

Uit de huisregels:

•Reacties op topics ouder dan drie maanden worden niet op prijs gesteld.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan