Samenwerking website

Status
Niet open voor verdere reacties.

jimmylds

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 okt 2011
Berichten
1
Hey iedereen,

Het is nu al een jaar geleden dat ik me ben beginnen interesseren over alles wat met informatica te maken heeft. Natuurlijk kon ik niet alles in één keer leren en ben ik gewoon begonnen met het bouwen van websites.
In het begin wist ik niet echt goed waar te beginnen. Het was voor mij dan ook de eerste keer dat ik echt in aanraking kwam met deze wereld. Al gouw begon ik op te zoeken op het net en vond ik hier en daar wel wat nuttige tips.
Maar nu ik al wat meer ervaring heb op het gebied van websites bouwen, weet ik ook dat er veel onzin op het internet te vinden is. M.a.w. online heb ik niet echt veel nuttigs bijgeleerd.

De volgende stap die ik ondernam was gewoonweg enkele boeken gaan kopen of gaan huren in de bib. In tegenstelling tot de info die ik online vond, heb ik uit deze boeken echt wel veel geleerd,
maar toch had ik nog een gevoel dat me vertelde dat mijn kennis nog niet "compleet" genoeg was. Ik heb toen besloten om toch een paar opleidingen te gaan volgen en het allemaal nog serieuzer aan te pakken.
Het is waar, ik heb toch wat geld opgedaan aan boeken en opleidingen. Maar als ik de tijd zou kunnen terugdraaien, dan zou ik zeker hetzelfde doen, want de kennis die ik momenteel bezit (ookal is dit niet zoveel als sommige)
is zeker zijn geld waard.

Zelf heb ik nu een website gebouwd (nog net nieuw) waar ik info opzet voor iedereen die iets wil leren over informatica. De bedoeling van de website is
om ook nieuwelingen in de informatica een plaats te geven waar ze terecht kunnen om iets bij te leren van a tot z. Belangrijk ook is dat deze info die ze verkrijgen gratis is, zodat niet iedereen zijn/haar geld hoeft op te doen aan boeken of
opleidingen (Ookal blijf ik van mening dat dit zeker geen weggesmeten geld is).

zoals ik hierboven vertelde, is de website nog net nieuw. Ik ben ondertussen bezig met er info op te plaatsen van programmeren voor beginners. Ook heb ik al iemand gevonden die me daarbij helpt en die zijn deel van Wordpress op de website is aan het zetten. Verder wil ik graag een oproep doen aan iedereen die graag zou willen meewerken aan de website en een onderwerp naar keuze zou willen uitschrijven om op de site te plaatsen. Deze onderwerpen mogen gaan over:
Html, Css, servers, Hardware, Netwerkbeheer, Perl, Php, Asp.net, C++, Java, C#, wiskunde in de informatica, Joomla, Jquery, MySql,... (als het maar met informatica te maken heeft).
Doe dit natuurlijk wel als je er ook oprecht mee bezig bent en als ook jij graag je kennis met andere meedeelt. In ieder geval, als er iemand geïntreseerd is, aarzel dan niet om me een privébericht te sturen. zo kunnen we de samenwerking bespreken.

jimmy
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan