w 8 installed maar w7 kwijt ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ben43

Gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2007
Berichten
141
hallo,

ik was nieuwsgierig naar w8 en dacht die op mijn D-partitie te zetten.

niets was minder waar achteraf, want na installatie had de nieuwe w8 mijn hele schijf overgeschreven en was alles kwijt (denk ik?).

ik heb met een systeemherstelschijf en een backup alles weer terug kunnen zetten, maar die backup was wel 2 maanden oud dus ben toch nog wel een hoop bestanden kwijt.

mijn vraag is; had ik op een andere manier de boel terug kunnen zetten, ik bedoel dus of ik vanuit de geïnstalleerde w8 een soort systeemherstel van w8 naar w7 had kunnen uit voeren ?
ik heb mij rot gezocht toen die w8 er op stond, maar ik kon niks vinden en snapte ook weinig/niks van dat w8.

en kan ik nog bestanden terug halen ( ik vermoed van niet omdat ik met die backup de schijf heb herschreven).



achteraf bezien een lekkere naïeve actie van mijzelf, maar gelukkig is de schade beperkt.

mvg, ben.
 
Je kunt kijken of je met een tool als recuva nog zaken terug kan halen maar ik ben er bang voor
 
Wanneer je het echt gedaan had zoals je beschreef stond Windows 7 nog steeds op je pc, een aanpassing aan de bootsector was de oplossing geweest ;)
 
@Ruty
Topic is te oud om nog op te reageren, bovendien voegt je opmerking niets toe.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan