Ik hoop dat ik hier in het goede topic heb geplaatst en dat de titel een beetje logisch is.
ik heb een Homepage met een aantal knoppen. 1 link wijst naar de de pagina waar de inner html zit
als ik vanaf die pagina naar de andere inner html pagina's wil lukt dat met die links, maar als ik het vanaf de Homepage wil doen ga ik wel naar de pagina maar dat is dan alleen de inner html. Mijn boven en onderbalk krijg ik dan niet te zien.
Zou iemand weten hoe ik dan vanaf de Homepage naar 1 van de sub pagina's kan gaan?
Deze code heb ik gebruikt hopelijk maakt dat het duidelijk. Ik weet niet echt of ik het duidelijk heb uitgelegd, daarom ook moeilijk voor mij om te zoeken op google.
Het zou vast iets simpels zijn wat ik over het hoofd heb gezien.
ik heb een Homepage met een aantal knoppen. 1 link wijst naar de de pagina waar de inner html zit
HTML:
<object id="foo" name="foo" type="text/html" data="test4.html"></object>
Zou iemand weten hoe ik dan vanaf de Homepage naar 1 van de sub pagina's kan gaan?
Deze code heb ik gebruikt hopelijk maakt dat het duidelijk. Ik weet niet echt of ik het duidelijk heb uitgelegd, daarom ook moeilijk voor mij om te zoeken op google.
Het zou vast iets simpels zijn wat ik over het hoofd heb gezien.
HTML:
<head>
<style type="text/css">
#one
{
position:absolute; top:20px; left: 356px;
}
object
{
width:560px;
height:420px;
border:solid 0px #000000;
}
</style>
<script type="text/javascript">
function updateObjectIframe(which){
document.getElementById('one').innerHTML = '<'+'object id="foo" name="foo" type="text/html"
data="'+which.href+'"><\/object>';
}
</script>
</head>
<body>
<div id="one">
<object id="foo" name="foo" type="text/html" data="test4.html"></object>
</div>
<div>
<a href="test4.html" onclick="updateObjectIframe(this); return false;">test1</a>
</div>
</body>
</html>