Proxy instellingen kunnen niet automatisch worden gedetecteerd - Windows 7 - Kabel.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Herobrine

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2011
Berichten
16
Hallo,
Mijn zus heeft een pc die een jaar geleden kapot is gegaan.
We hebben hem eergister aan de praat gekregen, alleen werkt internet niet.
We hebben de kabel erachter gedaan, maar dan geeft hij geen connectie weer. Als wij daarna op probleem oplossen klikken dan zegt hij: Proxy instellingen kunnen niet automatisch worden gedetecteerd.

De kabel werkt wel goed, want we hebben hem op haar laptop geprobeerd, en daar werkt hij.

Voor zover ik weet gebruikt mijn zus geen firewall, en zowel dan zal het alleen die van Windows zelf kunnen zijn.

Wij hebben internet van Ziggo en kregen de modem/router heet: Cisco EPC3925

Dankuwel,
Max
 
hallo, herobrine zoiets had ik ook met windows 98 weet je zeker dat de drivers voor ethernet kaart goed zijn geinstalleerd?
 
Hallo,
Dat weet ik niet zeker.
Mijn zus heeft al wat drivers ervoor geïnstalleerd, alleen als we dan naar apparaatbeheer gaan.
Blijven er wat uitroeptekens bij de ethernet kaart staan. Hij geeft alleen geen naam weer van de ethernet kaart.
 
als er een uitroepteken bij de ethernet kaart staat zijn de drivers niet geinstalleerd je moet even de kast openmaken kaart eruit halen en kijken van welk merk en type hij is als je er niet uit komt maak je maar een foto
 
Zelfde probleem

Hallo Herobrine,
Ik heb hetzelfde probleem. Heb jij al een oplossing gevonden?
Ook bij mij waren er wat problemen en moest er een en ander opnieuw geinstalleerd worden. Daarna kwam die foutmelding over proxyinstellingen. Nergens een oplossing te vinden en ik heb ook geen idee wat het probleem is.
Als het aan die drivers van de kaart ligt hoef je de computer niet open te schroeven. Via Start, Configuratiescherm, Apparaatbeheer, netwerkkaarten zie je ook je wireless kaart.
Ik heb net de laatste drivers gevonden: http://forums.laptopvideo2go.com/to...wlan-drivers-for-windows-7-and-vista-x86-x64/
Maar hij blijft weigeren.
HELP
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan