Helpmij.nl
Helpmij.nl
Helpmij.nl
Steun Helpmij.nl! Klik hier     Computerprobleem? Klik hier!

Weergeven resultaten 1 tot 8 van 8

Onderwerp: pc = wordt steeds trager bij opstarten

pc = wordt steeds trager bij opstarten

Had tot jaar geleden NOD 32 - toen verlopen en niet verlengt! Verkeerde zuinigheid.
    = dit nog steeds een goede anti virus programma of zijn er tegenwoordig betere...

Heb het idee, dat mijn pc stukken trager opstart. Laat geregeld Malwarebytes Anti Malware lopen en Super Anti SPyware. Valt me op dat als ik deze update dat 5-7 minuten duurt.... Lijkt me niet echt goed. Tevens = mijn startpagina sinds enige tijd : bearshare.com - krijg het er niet van af!

Hoe kan ik mijn pc het beste schoon krijgen en houden. Welk programma moet ik hebben? Welk anti virus programma moet ik installeren? NOD 32 ?

Heh ... ik zou zonder Nod32 nie kunnen hij is nog steeds met hoogste scores bij consumenten, .. een leuke vergelijking met andere antivirusen kan je hier ff beetje kijken Klik Hier !
    En iets om PC op te schoonen ??? die wil ik ook niet je proberen overtuigen maar wil ik wel vertellen wat ikzelf gebruik en dat is zoals : ATF-Cleaner/CCleaner/EasyCleaner/en Revo Uninstaller Pro, bij revo heb je uitstekende schoonmak funktie zoals je ziet op die kleine screensh.
    Laatst aangepast door ROYONIX : 7 oktober 2011 om 19:47
    Friendship above everything!

Giga Senior de jean's avatar
    als je niet uitkijkt verwijdert revo te veel en is je windows om zeep ... ik gebruik advanced installer pro, die is milder.
    en als je pc proper is, is panda cloud één der besten om het zo te houden, om op te ruimen is panda minder effectief.

YEP dit is ook zo ... maar jah .... je moet die Revo zeer goed kennen en ervaring me ombouwen zodat je ook op juiste manier gebruiken kan ...
    Laatst aangepast door crash : 8 oktober 2011 om 06:26 Reden: Het is niet nodig te citeren als je direct reageert. De topics worden anders zo lang, met dezelfde tekst.
    Friendship above everything!

Giga Senior
    Verenigingslid
    hendricus's avatar
    Afstand tot server
    ±41 km
    Je laat geregeld MBAM lopen en dat is goed ( oh sorry....MalwareBytes Anti Malware)...maar voor de rest betwijfel ik je keuze van progs. Ga eens naar de site van Nucia (http://www.nucia.eu/forum/ ) en snuffel daar rond. Zij weten als geen ander welke progs veilig zijn..ook kan je daar een hijackthislog inleveren en zo je pc laten checken...
    Sxxs
    grtz, Hein

rookvrije computer

Giga Senior de jean's avatar
    en gebruik zeker geen hitman pro ...

Probeer eens Microsoft Security Essentials draaien.
    Een gratis en betere antivirus dan genoemde antivirussoftware.

Link:http://www.microsoft.com/nl-nl/secur...s/default.aspx

En met Auslogics disk defag defragmenteer je je hardeschijf.

Link: http://www.auslogics.com/en/software/disk-defrag/
    Microsoft Making it easier!

Senior Member
    Afstand tot server
    ±27 km
    het trage opstarten kan er ook aan liggen dat hij veel progamma's op de achtergrond draait.

probeer maar eens via ccleaner
    of via msconfig te kijken wat je pc allemaal opstart in de boot.
    er is zelfs een gratis progammatje voor dat bij houdt wat er gestart wordt en wat er weg kan.
    soluto.
    is op dit moment nog beta maar gratis te downloaden en werkt prima.

9. Dit topic is automatisch gesloten omdat er sinds vier maanden niet meer op gereageerd is.

Indien gewenst kan de topicstarter een verzoek tot heropening indienen.

Berichtenregels

• U mag geen nieuwe vragen starten.
  • U mag niet reageren op berichten.
  • U mag geen bijlagen versturen.
  • U mag uw berichten niet bewerken.
  •  
Helpmij.nl
Helpmij.nl

Helpmij.nl en business

Partners
Sponsoren
Linkpartners